Hoi
@susanLetang @monique888 @SamsungExpert ,
Susan en Monique, hartelijk welkom op ons forum. Sow dat is een flink bedrag. Samsungexpert heeft jullie al een flinke zet in de goede richting gegeven.
Wist je dat:
-> Vodafone al sinds 2010 bezig is met het aanvechten van onrechtmatige diensten?
-> Dit geleid heeft tot oprichting van de SMS Gedragscode?
-> In deze code onder andere geregeld is hoe de aanmelding tot stand moet komen en bevestigd moet worden?
-> Wij diensten bestraffen die zich niet houden aan de afgesproken regels?
-> Je via
www.payinfo.nl precies kunt zien welke diensten er aangesloten zijn en dat je ze daar ook gelijk op kunt zeggen?
-> Dat je hierover een klacht bij ons kunt indienen en wij dan de gang van zaken uitgebreid onderzoeken?
-> We je tegemoet komen als we merken dat er onterecht kosten in rekening zijn gebracht voor sms diensten
-> Wij een apart gedeelte op onze site gereserveerd hebben voor informatie over deze
content diensten. Hier kun je ook je klacht aan ons doorgeven hierover.
Maak gebruik van deze mogelijkheden. Niet geschoten -> Altijd mis:@
Hoe doen wij dat? Wie pakken we aan? Wat merk jij hiervan?Bericht Tros Radar over onze aanpakUitzending Tros Radar met uitleg van het nieuwe coulante Vodafone beleid (vanaf 17 min 55 sec)