rdierks

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Incorrecte berekening factuur jan-2015

Geachte heer, mevrouw,
Helaas zie ik mijzelf genoodzaakt een officiële klacht in te dienen, omdat ik op de klantenservice telefonisch niet naar behoren geholpen kan worden. Zoals in onderstaand bericht te lezen is heb ik reeds op 03-10-2014 te kennen gegeven mij abonnement te willen wijzigen / verlengen van een SMS Web Vaak 42,50 naar een Scherp Sim Only. Ondanks dat deze gegevens destijds al bekend waren sturen jullie mij nu een factuur over januari 2015 met als factuurdatum 13-01-2015 (het nieuwe abonnement loopt per 12-01-2015) ter waarde van het volledige oude abonnementsbedrag. Hiermee kan ik uiteraard niet akkoord gaan. Op deze manier wordt mij willens en wetens teveel gefactureerd. Abonnement 42,50 t/m 11-01 (42,50 / 31 dagen = 1,370968 per dag * 11dagen = 15,08)
Abonnement 14,- vanaf 12-01 (14,- / 31 dagen = 0,451612 per dag * 20dagen = 9,03)

15,08 + 9,03 = 24,11
42,50 – 24,11 = 18,39 teveel gefactureerd.
Graag ontvang ik per ommegaande uw reactie hoe dit op te lossen, ik wens namelijk niet meer te betalen dan hetgeen waar Vodafone recht op heeft en wil dus per direct een creditnota ontvangen of het teveel betaalde bedrag nog deze maand (januari 2015) terug gestort zien op mijn rekening. Verrekening met facturen in februari en maart is gezien de rentederving mijnerzijds geen optie. Mvg,Richard Dierks
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi @rdierks
Dank je wel voor je bericht en fijn dat je je abonnement weer hebt verlengd.
Ik snap je punt. Let me explain:
- je voert een verlenging door in october
- ons systeem zet deze in voor 13-1
- je krijgt een rekening januari die gedateerd is op 12-1
- wij zijn echter al 2 weken daarvoor begonnen met aanmaken van deze rekening
- je verlenging wordt hierin niet meegenomen
- op de rekening februari 2015 volgt de correctie zoals jij hem beneden hebt uitgerekend
- 😉

Goed dat je de rekeningen zo in de gaten houdt en excuses voor de verwarring die hierin is ontstaan.
Groet, Per

Bekijk in context

1 Reactie 1
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi @rdierks
Dank je wel voor je bericht en fijn dat je je abonnement weer hebt verlengd.
Ik snap je punt. Let me explain:
- je voert een verlenging door in october
- ons systeem zet deze in voor 13-1
- je krijgt een rekening januari die gedateerd is op 12-1
- wij zijn echter al 2 weken daarvoor begonnen met aanmaken van deze rekening
- je verlenging wordt hierin niet meegenomen
- op de rekening februari 2015 volgt de correctie zoals jij hem beneden hebt uitgerekend
- 😉

Goed dat je de rekeningen zo in de gaten houdt en excuses voor de verwarring die hierin is ontstaan.
Groet, Per
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic