sanne90

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beltegoed komt niet op telefoon bij opwaarderen via vodafone diensten

Ik heb 2 beltegoedbonnen van €20 gekocht en ik heb sinds gister een nieuwe telefoon met zelfde simkaart als voorheen en ik zag bij het menu en dan Vodafone (diensten) dat je ook via dat menu kan opwaarderen. Het scherm geeft dan aan dat je daar de opwaardeercode moet invoeren en het geeft na verzenden aan dat de code verstuurt wordt. Echter krijg ik niet net zoals de voor mij gebruikelijke manier van *102* bellen met opwaardeercode een bevestigingssms met het nieuwe saldo en toen ik *101# belde gaf hij aan dat er geen nieuw beltegoed is bijgeschreven. Gelukkig had ik nog een beltegoedbon en dacht dat het misschien aan mijn nieuwe (microsim) simkaart kwam, dat daar een foutmelding inzat waardoor ik misschien niet kan opwaarderen. Ik heb daarom de 2e beltegoed via de voor mij ouderwetse manier (*102*) gedaan en toen is het wel opgewaardeerd. *102* geeft nu aan dat de eerste code reeds gebruikt is , maar ik heb dus niets ontvangen. Wat moet ik doen, want waar is die €20 gebleven en hoe krijg ik deze alsnog terug? Kan er toch weer een tijdje mee bellen dus is wel zonde.
1 Reactie 1
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi @sanne90
Ik zag dat er og niemand had gereageerd op je post.
We hebben afgelopen een dag gehad dat beltegoed met tamelijke vertraging werd bijgeschreven. Dit is allemaal weer verholpen en alle achterstanden zouden moeten zijn weggewerkt. Mocht je tegoed nog steeds niet zijn bijgeschreven, bel dan svp met de collega's van de klantenservice via 1201. Zij kunnen dan de code controleren en kijken wat de status is.
Sorry voor dit ongemak, Per
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic