Doix

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Incassodatum?

Geachte Vodafone,

Kosten gemaakt door de telefoonhouder worden maandelijks geincasseerd. Dit gebeurt naar ik bij de meeste bedrijven zo zie, altijd op dezelfde datum of datumrange, zeg de 15e van de maand en het kan soms de 14e of 16e zijn omdat de vaste datum in het weekend valt. Het valt me echter op dat Vodafone de laatste maanden een bijzonder vreemd patroon laat zien qua incassodatum. Soms wordt op de 14e al geincasseerd, soms op de laatste dag van de maand. Leuk (maar niet voordelig, want betalen moet je toch) als er ineens 6 weken tussen zit, maar minder leuk (zeker als de rekening wat oploopt) als je in twee weken tijd, twee keer de rekening gepresenteerd krijgt. Heeft Vodafone zijn incassostromen niet onder controle of doet Vodafone dit bewust? Ik ben er als klant niet heel gelukkig mee omdat zo op deze manier het soms erg lastig kan zijn om genoeg saldo op de rekening te hebben staa als Vodafone weer eens besluit op een andere datum dan in alle voorgaande maanden gebruikelijk, te incasseren.

Bij voorbaat dank voor reactie en met vriendelijke groet,

Aad
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Doix,

Dat is natuurlijk vervelend als dit gebeurd. Ik raad je aan om hiervoor contact op te nemen met de klantenservice afdeling facturen. Zij kunnen deze datum aanpassen naar een geschikte datum voor je.
Vanuit hier kunnen wij niet in de systemen kijken of een aanpassing doen.

Groetjes Stevied86
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic