Quintyvdsteen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Incasso datum wijzigen

Ik had een vraagje,

is het mogelijk om mijn incasso datum van de 25e naar de 5e van iedere komende maand te wijzingen? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3090Posts
  • 911Oplossingen
  • 1045Likes

Hi @Quintyvdsteen, goedemorgen en welkom hier!

 Vragen moet je altijd stellen! Wat betreft de incassodatum. Deze kan plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand. De 5e van de maand is dus helaas niet mogelijk. Zou je geholpen zijn met een andere datum ? Je staat nu namelijk op het één na laatste incassomoment, dus indien gewenst kan ik hem nog verschuiven naar het laatst mogelijke moment. Ik hoor het graag van je!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11859Posts
  • 3486Oplossingen
  • 3103Likes

De incassodatum kan plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand. Wijzigen naar de 5e is niet mogelijk!

Een Vodafone medewerker kan de incassodatum voor je aanpassen zodra deze je bericht/topic heeft gelezen. Deze zijn meestal aanwezig van maandag t/m vrijdag en helpen dan graag.

Wil je onderstaande balk lezen en je persoonlijke informatie invullen bij je profielinstellingen. 

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen. Met deze gegevens kan de medewerker direct aan de slag en de incassodatum aanpassen.

 


Extra informatie: Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3090Posts
  • 911Oplossingen
  • 1045Likes

Hi @Quintyvdsteen, goedemorgen en welkom hier!

 Vragen moet je altijd stellen! Wat betreft de incassodatum. Deze kan plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand. De 5e van de maand is dus helaas niet mogelijk. Zou je geholpen zijn met een andere datum ? Je staat nu namelijk op het één na laatste incassomoment, dus indien gewenst kan ik hem nog verschuiven naar het laatst mogelijke moment. Ik hoor het graag van je!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic