davidvanbalen83

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik zie niet hoeveel tegoed ik heb

Ik zie niet wat mijn data tegoed is. Bij mijn vrouw kan ik het wel zien via dezelfde telefoon. Ook via de website kan ik het niet zien. Doe er iets aan.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @davidvanbalen83 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het is natuurlijk altijd vervelend wanneer je wil kijken en je kan deze informatie niet zien. Maar er staat dat ze je tegoed op dit moment niet kunnen tonen en vragen je later terug te komen. Waarschijnlijk is er een storing en is het nu even niet mogelijk om te kijken. 

Probeer het later nog eens of kijk anders via My Vodafone op je browser. 

** oeps, ik merk dat My Vodafone ook niet werkt op het moment. dus ik verwacht dat er een kleine storing is bij Vodafone. heb nog even geduld - blijf het nog wel proberen, misschien is het binnen enkele minuten opgelost **

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @davidvanbalen83 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het is natuurlijk altijd vervelend wanneer je wil kijken en je kan deze informatie niet zien. Maar er staat dat ze je tegoed op dit moment niet kunnen tonen en vragen je later terug te komen. Waarschijnlijk is er een storing en is het nu even niet mogelijk om te kijken. 

Probeer het later nog eens of kijk anders via My Vodafone op je browser. 

** oeps, ik merk dat My Vodafone ook niet werkt op het moment. dus ik verwacht dat er een kleine storing is bij Vodafone. heb nog even geduld - blijf het nog wel proberen, misschien is het binnen enkele minuten opgelost **

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Hey @davidvanbalen83 en @Energieboy 

Is het inmiddels gelukt om jullie tegoed in te zien? En waar ik ook nieuwsgierig naar ben is of het zowel speelt in de app als via de browser? Mocht het alleen de website betreffen, wil je dan eens een andere browser proberen? Speelt het alleen via de app wil je dan eens kijken of het is opgelost door de My Vodafone app opnieuw te installeren? 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Ik kan beide gewoon zien 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @davidvanbalen83 
Ik zag dat je een privé berichtje had gestuurd. Je kunt het verbruik van jouw vrouw wel inzien, maar jouw eigen verbruik dus niet. Kun je dit ook testen via de browser? Daar ben ik namelijk nog wel benieuwd naar. Jij en jouw vrouw gebruiken elk een apart Vodafone abonnement of nemen jullie Red Togheter af? 

Ik reageer even in je topic, want ik ben na morgen afwezig (vakantie). Bij het plaatsen van een reactie hier wordt dit sneller opgepakt door mijn collega's tijdens mijn afwezigheid. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic