Hey
@Jasper0172,
Jeetje balen zeg!
Wat voor een telefoon heb je en wat heb je allemaal al zelf geprobeerd?
Wat je kunt proberen:
- Je simkaart in een ander type en merk telefoon stoppen om te zien of het dan wel werkt en een werkende simkaart in jouw toestel.
-indien het aan de simkaart ligt een simwissel uitvoeren. Dit kan via de klantenservice of de Vodafone winkel.
- met de klantenservice bellen om te zien hoe je op het netwerk staat en anders een reset uitvoeren.
-via
http://handleidingen.vodafone.nl kijken of alle settings kloppen van jouw telefoon voor het internet.
-met de klantenservice checken hoe de dekking is op deze postcode of via de website. Tevens kan het zijn dat er werkzaamheden of een storing is.
-het laten onderzoeken door de technische dienst indien mogelijk.
- Mocht het aan je telefoon liggen deze ter reparatie laten gaan.
Het forum is bedoeld voor tips and tricks voor en door vodafone klanten. Wij kunnen dus niet in de systemen van vodafone. Hier dien je toch echter gewoon voor te bellen met de klantenservice, of via facebook, Twitter, chat of langs de winkel te gaan.
Ik hoop dat je met bovenstaande opties iets kunt.
Groetjes stevied86
*moderator edit: tag + url naar handleidingen gefixt*