Hiske

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik probeer jullie al dagen. Te bereiken ivm te hoge rekening

Ik word echt boos nu kan jullie niet bereiken en het gaat nog steeds niet goed met alles
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Het enige wat je kunt doen is het op een later tijdstip proberen of eventueel via de andere kanalen. Zie ook www.Vodafone.nl/support
Het kan zijn dat het op bepaalde afdelingen druk is. Vanuit hier kan ik jje helaas niet verder helpen omdat wij niet in de systemen kunnen en hier geen privacy gevoelige gegevens gedeeld worden. (Zie ook de forum regels)
glennwestphal

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi Hiske,

Ik heb het zelfde probleem dat ik ze niet kan bereiken dus het ligt niet aan jou.

Glenn
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Dit topic voldoet niet aan de regels van dit board en wordt daarom gesloten. Het is de bedoeling dat andere forumleden je kunnen helpen met je vraag, dat is hierbij helaas niet het geval. Onze klantenservice is via meerdere kanalen bereikbaar, wellicht lukt het wel als je een ander kanaal gebruikt. Onze collega's doen hun uiterste best om iedereen zo goed en zo snel mogelijk te helpen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic