iSuus

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik mag geen vodafone klant blijven ??

ik heb nu een sim only abo dat loopt nog tot 12 october 2014, nu is echter m'n iPhone stuk
dus wil ik een nieuw 2 jarig abo afsluiten met een iPhone 5s
echter klantenservice gebeld, en ik mag pas 12 juni een nieuw abo afsluiten ????
dus ga ik nu anderhalve maand zonder telefoon rondlopen??
nee, dus ik ben genoodzaakt om over te stappen, dit kan toch niet de bedoeling zijn ?

Suzanne
3 Reacties 3
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo Suzanne,

Indien je wilt overstappen naar een andere telecom-provider. Dan kan dat pas vanaf de einddatum van je Vodafone contract. Dus op 12 Oktober 2014. En dan zit je dus 5,5 maanden zonder mobiele telefoon. Niet echt aan te bevelen.
Indien je verder wel tevreden bent geweest over Vodafone in de afgelopen jaren. Dan kun je toch beter 40 dagen wachten. En op 12 Juni 2014 een nieuwe / verlengde abonnements-overeenkomst afsluiten bij Vodafone. Die duurt dan wel 28 maanden, te rekenen van 12 Juni 2014. En dat is tot en met 12 Oktober 2016 !!!

De periode van 40 dagen, te rekenen vanaf vandaag tot 12 Juni 2014 kun je wel overbruggen door een mobiele telefoon van iemand te lenen. Heel veel mensen hebben oude, maar nog werkende mobiele telefoons liggen in hun keukenkastje of dressoir. Vraag maar eens rond in je omgeving. 40 dagen met een oude iPhone lopen, daar kom je wel overheen. Dan ben je in ieder geval mobiel bereikbaar.

Succes !


Netwerker
iSuus
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik had dus al een oude iPhone, vandaar het sim only abo
slechte service hoor


Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Je mag al 4 maanden voor de einddatum van je contract verlengen met een nieuw toestel, het is helaas niet mogelijk om dit nog langer te verlengen. Dit is voor elke klant hetzelfde en uitzonderingen zijn daarin niet mogelijk.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic