ekennol

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik kan niet inloggen op de My Vodafone app

Begin dit jaar heb ik mijn Vodafone prepaid omgezet naar een abonnement met nummerbehoud. Een of twee dagen voor het abonnement inging heb ik de My Vodafone app gedownload en een inlog aangemaakt. Dat werkte prima, totdat mijn abonnement inging. Toen kon ik niet meer inloggen via de app. Wel via de website op een PC. En daar krijg ik het bericht te zien dat Vodafone het jammer vindt dat ik weg ben gegaan. Ik zou heel graag in willen kunnen loggen via de app. En zowel via de app als via internet op een PC mijn verbruikgegevens in kunnen zien. Kunnen jullie mij helpen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
ekennol
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Beste Serkan,

Inmiddels is het probleem opgelost.
Volgens mij kon ik vlak voor het weekend wel inloggen via de app en nu kan ik ook de gegevens van mijn huidige abonnement inzien. Ik had het moeten melden op het forum, maar dat was mij even ontschoten. Sorry.

Groeten, ekennol

Bekijk in context

6 Reacties 6
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @ekennol,

Nadat je bent overgestapt kan het een aantal dagen duren voordat je je tegoed kunt inzien. Je kunt dit het beste even in de gaten houden. Wanneer het na een tijdje nog steeds niet werkt kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice.

Wat betreft het inloggen in de app: gebruik je wel dezelfde gegevens als op de website? Dat is namelijk wel de bedoeling. Je kunt ook de app opnieuw installeren, vaak lost dit ook deze inlogproblemen op.
ekennol
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt voor je reactie Marc!
Mijn abonnement is op 2 januari ingegaan. Inmiddels zijn we 4 werkdagen verder.
Voordat het abonnement inging kon ik overigens wél via de MyVodafone-app inloggen.
Ik log inderdaad op de app met exact dezelfde gegevens in als op de website.
De app heb ik al een paar maal opnieuw op mijn mobiel geïnstalleerd, maar daar lijkt het probleem niet te liggen 😞
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo @ekennol

Is dit probleem nog steeds gaande? Indien dit het geval is raad ik je aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Onze collega's kunnen je account nakijken en dit proberen op te lossen. Hoor het graag van je!
ekennol
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Beste Serkan,

Inmiddels is het probleem opgelost.
Volgens mij kon ik vlak voor het weekend wel inloggen via de app en nu kan ik ook de gegevens van mijn huidige abonnement inzien. Ik had het moeten melden op het forum, maar dat was mij even ontschoten. Sorry.

Groeten, ekennol
bartvanderwal

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kan niet in loggen. Mijn email adres is onbekend en als ik inlog met een SMS code krijg ik wel een scherm om een nieuw wachtwoord in te stellen, maar als ik dat doe krijg ik een foutmelding: "neem contact op met support, bel 1200 oid".

Kan ik dit ook hier oplossen. Ik neem aan dat jullie (support) mijn tel nr kunnen zien, die ga ik niet hier in het forum zetten.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hai bartvanderwal,

Het forum heeft geen toestemming om gegevens van jou in te zien. Het forum heeft daarom alleen de taak om Tips & Tricks te verlenen en dus geen interne vragen te beantwoorden, helaas.

Ik raad je dus even aan om contact op te nemen met de klantenservice mocht je dit ook intern willen bespreken.

Fijne avond.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic