claudia1

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

PDP-identiteit iphone 6 niet geaccepteerd

Sinds gisterenmiddag krijg ik telkens de mededeling pdp-identiteit niet geaccepteerd en kan dus niet op internet komen. Ik probeer al de hele ochtend Vodafone telefonisch te bereiken maar ik sta al uren in de wacht.
Weet iemand hoe ik dit probleem met die pdp-identiteit kan oplossen?
Bedankt alvast.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
MrMister

Raadgever
  • 113Posts
  • 10Oplossingen
  • 64Likes
Beste claudia1,

Dit kan aan de instellingen aan je telefoon liggen. Om in contact te komen met de juiste afdeling kunt u bellen met 1201 en vragen naar de SmartphoneCrew of direct bellen met deze afdeling op 09001000140.

Afhankelijk of u een particulier of zakelijk bent moet u de live.vodafone.com of office.vodafone.nl apn instellen in het toestel. Bezoek de volgende website: http://handleidingen.vodafone.nl/web/ en zoek uw toestel erbij en zoek vervolgens voor het gedeelte dat gaat over het internet instellen.

Ook is het belangrijk om de mobiele gegevens aan te zetten en de roaming als u in het buiteland bent. Als u een iphone gebruiker zou zijn en u bent in het buitenland zorg dan dat u ook EU-Internet uit heeft staan.

Met vriendelijke groet,
MrMister

Bekijk in context

5 Reacties 5
MrMister

Raadgever
  • 113Posts
  • 10Oplossingen
  • 64Likes
Beste claudia1,

Dit kan aan de instellingen aan je telefoon liggen. Om in contact te komen met de juiste afdeling kunt u bellen met 1201 en vragen naar de SmartphoneCrew of direct bellen met deze afdeling op 09001000140.

Afhankelijk of u een particulier of zakelijk bent moet u de live.vodafone.com of office.vodafone.nl apn instellen in het toestel. Bezoek de volgende website: http://handleidingen.vodafone.nl/web/ en zoek uw toestel erbij en zoek vervolgens voor het gedeelte dat gaat over het internet instellen.

Ook is het belangrijk om de mobiele gegevens aan te zetten en de roaming als u in het buiteland bent. Als u een iphone gebruiker zou zijn en u bent in het buitenland zorg dan dat u ook EU-Internet uit heeft staan.

Met vriendelijke groet,
MrMister
claudia1
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Dit bericht is verplaatst van Het Koffiehuis naar het iPhone board. Zet s.v.p berichten in het juiste topic. Nieuwe link voor het topic.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
claudia1 , is het nog gelukt?
claudia1
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja hoor, prima gelukt. Bedankt!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic