Yusufak

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kan niet bellen of gebelt worden

Ik kan niet bellen of gebelt worden, me nummer is geblokkeerd kan iemand me ermee helpen z.s.m. Ik heb wel internet 4g en meerdere malen contact gehad om het probleem op te lossen. Weekend in buitenland zonder bereik >_
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @Yusufak ,

Als eerste raad ik je aan om te checken of er een doorschakeling staat in je telefoon. Op handleidingen.vodafone.nl kun je je telefoon selecteren en dan zoeken naar doorschakelingen.

Mocht dit niet geholpen hebben kun je kijken of er een storing in jouw buurt is betreft het 2g netwerk. Als dit niet het geval is raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice.

Laat me even weten of het geholpen heeft en opgelost is.

Groetjes stevied86

*moderator edit: @stevied86 bedankt voor je reactie! Ik heb de link naar handleidingen.vodafone.nl + de tag werkend gemaakt.*

Bekijk in context

1 Reactie 1
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @Yusufak ,

Als eerste raad ik je aan om te checken of er een doorschakeling staat in je telefoon. Op handleidingen.vodafone.nl kun je je telefoon selecteren en dan zoeken naar doorschakelingen.

Mocht dit niet geholpen hebben kun je kijken of er een storing in jouw buurt is betreft het 2g netwerk. Als dit niet het geval is raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice.

Laat me even weten of het geholpen heeft en opgelost is.

Groetjes stevied86

*moderator edit: @stevied86 bedankt voor je reactie! Ik heb de link naar handleidingen.vodafone.nl + de tag werkend gemaakt.*
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic