Kuba418

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kan geen GB opwaarderen in Vodafone

  • Hallo, ik heb al ruim 2 jaar een abonnement bij red unlimited. Helaas kan ik het al ongeveer een jaar niet volledig gebruiken. Na gebruik van 10 GB wordt automatisch nog eens 2 GB en nog eens 2 GB toegevoegd. in de applicatie verschijnen na gebruik van 10 GB 2 vensters met 2 GB. Nadat ik 14 GB heb gebruikt, kan ik niet meer opwaarderen. Ik ben al een paar keer naar de Vodafone winkel geweest. maar ze kunnen er niets aan doen. Ik zal hieraan toevoegen dat het sturen van een bericht naar nummer 4000 ook niet werkt. Kunt u dit wijzigen of moet ik naar een concurrerend telecommunicatienetwerk gaan?
2 Reacties 2
Kuba418
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
 
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3635Posts
  • 1109Oplossingen
  • 1190Likes

Hi @Kuba418
Een warm welkom hier op de Vodafone Community

Met het Red Unlimited abonnement start je elke dag met 10 GB. Zodra je hier doorheen bent activeren wij automatisch opnieuw 2 GB. Heb je meer data nodig, dan kun je onbeperkt steeds 2 GB extra activeren via My Vodafone of door ''GB aanvullen'' te sms'en naar 4000.

Uit je bericht begrijp ik dat jij niet meer een bundel kunt aanvullen op het moment dat er 14 GB is verbruikt. Die 4 GB komt uit een bundel die tweemaal actief staat i.c.m jouw Red Unlimited abonnement (2 GB NL dagtegoed). Normaliter had je anders na het gebruik van 12 GB namelijk al het tegoed moeten aanvullen via My Vodafone of per SMS. 

Helaas is dit iets wat ik voor je via de Community niet kan oplossen. Ik wil je aanraden om even een chat te starten met onze klantenservice, zodat er hiervoor een case aangemaakt kan worden naar onze technische dienst. Deze mogelijkheid heb ik hier helaas niet. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic