Ipadgebruiker

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb opgezegd, maar ik hoor en zie niks... Wat nu?

Allereerst, in 2012 , het mobiele digitale tijdperk, nog verplicht een brief op papier sturen dat je wilt opzeggen vind ik echt niet meer kunnen.
Maar goed, toch gedaan. Ik heb een week voor 1 november opgezegd per 1 december, maar ik kan nergens terugvinden of het ook is verwerkt.
Als ik nu weer zou opzeggen per 1 december per brief dan gaan ze zeggen dat ik minstens een maand van te voren moet opzeggen, als ik iets hoor.
 
is er een mogelijkheid om ook digitaal op te zeggen?
en waar kan ik de status van mijn opzeggen terugvinden?
 
 
3 Reacties 3
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hoi Ipadgebruiker, afhankelijk van de manier waarop je je contract afsloot (telefonisch, online), kun je ook op dezelfde manier je abonnement opzeggen. Van een opzegging per brief krijg je per post een bevestiging. Twijfel je of je opzegging binnen is, neem dan even contact op met de klantenservice.
Ipadgebruiker
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor uw antwoord.
 
Ik heb mijn ipad abonnement in een Vodafone winkel afgesloten. Ik kan 'm dan daar ook opzeggen volgens jouw antwoord?
Bellen naar Vodafone kan ik niet omdat ik op mijn mobiele telefoon een t-mobile abonnement heb en ik dus niet 1200 kan bellen.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé iPadgebruiker,

Heb je inmiddels al een bevestiging van opzegging ontvangen? Je kunt anders met een vaste lijn bellen naar +31 6 54 50 01 00. Op het moment dat je geen bevestiging krijgt, kun je er van uitgaan dat het niet is opgezegd. Natuurlijk kun je ook online informaren, via Twitter, Facebook en Hyves. Opzeggen in de winkel kan, middels een formulier.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic