ChrisHulsman

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dekking Bovenkarspel 1611

Hallo,
Ik wil graag informeren of u kunt nagaan hoe het precies met de dekking zit in postcode gebied 1611. Ik heb zowel voor zakelijk als prive gebruik een telefoon die van het Vodafone netwerk gebruik maken en beide hebben geen optimale ontvangst. Op regelmatige basis komt het voor dat de verbinding zelfs te slecht is om überhaupt te kunnen bellen.
 
Toestellen die gebruikt worden zijn een nokia 6310 en een smartphone samsung galaxy.
 
Ik hoor graag van u
5 Reacties 5
TomS

Gedreven Meedenker
  • 151Posts
  • 9Oplossingen
  • 9Likes
Hoi ChrisHulsman,

Vervelend dat je problemen ervaart met de dekking. Ik heb echter wel nog enkele vragen:
Ervaar je alleen op deze locaties problemen en werkt het op andere locaties wel goed?
Ervaar je deze problemen alleen binnen of ook buiten?

De dekking zou namelijk goed moeten zijn op 1611.
ChrisHulsman
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dekking is binnen uiteraard mindr dan buiten maar wanneer ik binnen op zolder ben, is de ontvangst nog steeds niet enorm goed. In de directe omgeving mekr ik dat het ook minder goede ontvangst is, daar buiten is het, normaal gesporken, in orde, goede ontvangst.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hoi ChrisHulsman,

Als ik het goed begrijp dan heb je het probleem alleen op deze postcode? Aangezien je het met beide toestellen hebt kan het niet aan je simkaart(en) liggen. Heb je ook de letters van de postcode voor me? Dan kan ik de dekking precies voor je nakijken.


ChrisHulsman
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het gaat om de postcode 1611EE huisnummer is trouwens 50 voor hetgeval je dat zou nodig hebben.
Ik hoor graag wat de bevindingen zijn.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi ChrisHulsman,

De dekking is zowel op 2 als 3G voldoende. Er is op dit moment ook geen storing met de mast bekend, waar het aan zou kunnen liggen.
Het enige wat nu nog over blijft zijn omgevingsfactoren. Je kunt hierbij denken aan isolatie van je huis, groen zoals bomen en struikgewas, gebouwen en staalconstructies. Heb je hier opeens last van gekregen of is dit al een tijdje aan de gang? Als je omschakelt naar 2G wordt je bereik dan wel stabieler?


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic