celinella

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb eeb xperia s maar ik heb een micro simkaart nodig. Waar kan ik dit zo snel mogelijk regelen ?

Ik heb een xperia s ik heb een micro simkaart nodig. Ik wil dit zo snel mogelijk regelen. Graag wil ik ook mijn nummer behouden. De simkaart die ik nu heb, gebruik ik al bijna 2/3 jaar en is een beetje versleten is dat erg?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @celinella ,

Dus je wilt en nieuwe simkaart en daarbij en Micro sim? Deze kun je krijgen in de Vodafone winkels! Neem wel even bewijs mee dat jij het ook het bent denk aan en ID of overige. En nieuwe simkaart aanvragen kost je precies 20,- euro.
Je bedoelt om je contactpersonen vanuit die sim naar de andere te verplaatsen, ik hoop dat deze gewoon nog werkt daar vertrouw ik in ieder geval op.

Let op! Bij het aanschaffen van en nieuw sim wordt je oude simkaart geblokkeerd!

Bekijk in context

3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @celinella ,

Dus je wilt en nieuwe simkaart en daarbij en Micro sim? Deze kun je krijgen in de Vodafone winkels! Neem wel even bewijs mee dat jij het ook het bent denk aan en ID of overige. En nieuwe simkaart aanvragen kost je precies 20,- euro.
Je bedoelt om je contactpersonen vanuit die sim naar de andere te verplaatsen, ik hoop dat deze gewoon nog werkt daar vertrouw ik in ieder geval op.

Let op! Bij het aanschaffen van en nieuw sim wordt je oude simkaart geblokkeerd!
celinella
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb net naar de klantenservce gebeld. want ik kon de 1gb blox niet aanzetten, oke dat is allemaal mooi geregeld maar dan doe ik me wifi uit om te kijken of het echt is gelukt, maar wat blijkt ik heb geen verbinding en wat nu ?
want er is van namelijk 15,24 van me beltegoed afgeschreven ipv 14,95.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @celinella ,

Naar de klantenservice bellen kost ook geld he...
Na het afsluiten van de 1gb blox zou u een sms krijgen, van af dan zou in mijn vodafone u blox bij u tegoeden zichtbaar moeten wezen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic