jb1234

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kosten buiten je maandelijks tegoed: € 59,09

Goedemiddag,

Ik kreeg eergister een waarschuwingssms van vodafone dat mijn internet bundel bijna op was.
Toen ik vandaag inlogte op My Vodafone zag ik dat ik bijna 60 euro buiten de bundel zit, terwijl ik nog 117 MB van de 2GB data over heb. SMS en Bellen heb ik onbeperkt, dus dat kan ook nog kosten meebrengen.
Ben deze maand ook niet in het buitenland geweest, en als ik al wat service nummers heb gebeld deze maand kan dat nooit zoveel zijn.

Nu is mijn vraag wat is de verklaring voor deze extra kosten? Ik begrijp dat ik dat straks kan zien op de .pdf factuur, maar als dit met de dag oploopt betaal ik me scheel voor zo'n beperkt abbonement.

Het is overigens een Iphone 5.

Met vriendelijke groet,
Jeroen
2 Reacties 2
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hallo @jb1234
Dat was schrikken denk ik.
Via het forum kunnen we dat niet voor je nakijken. Maar vraag het eens bij de klantenservice na. Zij kunnen je vast iets meer vertellen.
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

Dit betreft waarschijnlijk een fout in het systeem van MyVodafone. Die geeft dezer dagen bij vrijwel iedereen verkeerde informatie weer. Daarbij wordt er door het systeem geen rekening gehouden met ingeschakelde "1 GB Web Extra BloX" en andere BloX.
Het wordt tijd dat Vodafone deze data-registratie eens op orde brengt. Met een actuele data-registratie en data-tegoed. Ook voor klanten met ingeschakelde data-BloX.

Kijk ook eens even op http://www.payinfo.nl of je niet (onbewust) bent ge-abonneerd op een betaalde Content Media service. Of een premium-sms-dienst. Daar kun je je ook afmelden. En je nul-zes-nummer blokkeren voor Content Media services.

Edit: volgens mij geeft MyVodafone de informatie over verbruikte data en het resterende data-tegoed sinds 29 April 2014 / 09:00 uur weer correct weer. Bij mij zijn de buiten-de-bundel-kosten weer ongedaan gemaakt. Maar bij mij lag het aan het feit dat MyVodafone geen rekening had gehouden met mijn "Web 1 GB Extra BloX" En nu dus weer wel.

Succes !


Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic