Pieter2

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik betaal voor verzekering die ik niet heb gevraagd

November 2015 heb ik mijn abonnement verlengd. In de winkel ging dat niet goed want de computer werkte niet. Sindsdien heb ik een verzekering op mijn abonnement zitten die ik niet wil. In de winkel is mij nu al vaak beloofd dat de verzekering er af wordt gehaald maar dat is nu al een jaar niet gebeurd. Iedere maand betaal ik meer dan € 10 voor niks. Hoe kom ik er vanaf en hoe kan het dat ik betaal voor iets waar ik niet voor getekend heb?
7 Reacties 7
Pieter2
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ter aanvulling: het staat ook niet op mijn contract
Anonymous
Niet van toepassing
Hetgeen wat je kunt doen is contact hierover met de klantenservice zodat zij je hiermee verder helpen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je voor iets betaald wat je niet hebt. Je zou ook nogmaals langs de winkel hiermee kunnen gaan zodat zij dit oppakken voor je
Vanuit hier kan ik het helaas niet voor je oppakken omdat het forum is bedoelt voor vragen die beantwoord worden door andere forumgebruikers. Dit is dan ook tevens de reden waarom wij vanuit hier niet in de systemen kunnen.
Pieter2
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik dacht dat dit forum in de plaats gekomen was van de crew op Facebook.
In de winkel kijken ze het toch echt niet op te kunnen/willen lossen. Ze krijgen tenslotte bonus over verkochte verzekering dus waarom moeite doen?
Anonymous
Niet van toepassing
Je kunt dit ook aankaarten van Facebook. Let er dan wel op dat je persoonlijke gegevens niet post. Zodra ze je uitnodigen voor een privé gesprek kun je alsnog een foto van het contract doorsturen. Tevens zou je de link van dit topic erin kunnen plakken.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer, het topic zal binnenkort worden gesloten. Via het Forum kan dit namelijk niet worden gecontroleerd.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic