braminjr

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

IPhone 6S

Is het mogelijk de Rose Gold met een zwart voorkant(128GB) te bestellen? Zo ja, wat is de levertijd?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
braminjr , je kunt alleen de door Apple aangeboden varianten bestellen. Het is dus niet mogelijk om een andere variant te bestellen dan dat door Apple wordt aangeboden. Zie voor de varianten ook http://www.apple.com/nl/iphone/compare. Sommige gebruikers doen wel zelf de achterkant of voorkant veranderen in een andere kleur. Maar hierbij raak je je garantie kwijt.

Bekijk in context

5 Reacties 5
braminjr
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is het mogelijk de iPhone 6S(128GB) in alle modellen te bestellen met een zwart voorkant ipv een wit voorkant?
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
braminjr momenteel nog niet, maar op onze website kun je je inschrijven voor de nieuwsbrief. Je wordt dan meteen op de hoogte gesteld zodra je kunt bestellen 🙂
braminjr
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Nadia,
Het gaat bij mij niet om wanneer maar om welk soort! Ik wil weten of het mogelijk is om de verschillende soorten met een ZWART voorkant te bestellen ipv de standaard WITTE voorkant!!!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
braminjr , je kunt alleen de door Apple aangeboden varianten bestellen. Het is dus niet mogelijk om een andere variant te bestellen dan dat door Apple wordt aangeboden. Zie voor de varianten ook http://www.apple.com/nl/iphone/compare. Sommige gebruikers doen wel zelf de achterkant of voorkant veranderen in een andere kleur. Maar hierbij raak je je garantie kwijt.
braminjr
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Thx voor de info Marc. De garantie verlies ik als ik bij Vodafone het toestel aanschaf en elders de voorkant laat vervangen, dan maar naar de Apple store!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic