iTelefoon

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

IOS My Vodafone app

Ik heb sinds een maand een Vodafone iPhone Smart abbonnement, een hele verademing tov T-Mobile: betere dekking, uitgebreide diensten en 3G is indrukwekkend snel. Dit gezegd hebbende, inzicht verkrijgen in het restant tegoed is zacht gezegd een aanfluiting in dat dit vaak niet actueel is (website), de IOS My Vodafone app kan regelmatig niet inloggen en als dit al lukt is het tegoed informatie vele dagen verouderd. Op het moment van schrijven is de status via de IOS app zelfs 13 dagen oud! O.a. door deze slechte informatievoorziening ben ik in de maand februari zelfs ruim E20,- door mijn tegoed gegaan. Ik heb dit reeds telefonisch doorgegeven aan de klantenservice en kreeg 'bedankt voor de feedback'. Betreffende dit laatste, alvorens ik iemand van Vodafone aan de lijn had heb ik 2x getracht te bellen, maar 'door overbelasting' wordt uiteindelijk (na ruim 1 minuut aan de lijn te hebben geluisterd naar een reclame boodschap over het gebruik van de website en de IOS app) de verbinding verbroken, desondanks wordt er wel E0,45 PER gesprek in rekening gebracht, kom op! Ik zal het netjes houden, maar je zou haast het idee krijgen dat opzettelijk de informatie voorziening zo matig is zodat men buiten de bundel gaat bellen. Transparante en accurate (basis) informatie voorziening moet anno 2012 toch de gewoonste zaak van de wereld zijn, ZEKER bij een bedrijf met het kaliber als Vodafone.
 
ps jullie inzet na de brand in Rotterdam is uitmuntend.
1 Reactie 1
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Hey iTelefoon,

Welkom op ons eForum, ik vind het erg vervelend voor je dat de My Vodafone App voor iOS niet tot wens werkt, heb je misschien al geprobeerd om de applicatie opnieuw te installeren om te zien of het dan opgelost is? Als je problemen hebt met My Vodafone tegoed en verbruik zou ik nogmaals bellen emt 1200/1201.

Zou dit niet werken, stuur mij dan een Private Message naar mij en dan zal ik even verder kijken voor je.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic