adlooij

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Humax iRHD-5300C - HD-ontvanger inclusief Humax Wi-Fi dongle

Hoi,
Ik heb een Humax iRHD-5300C - HD-ontvanger inclusief Humax Wi-Fi dongle gekocht maar kan er geen films mee opnemen,nou blijkt dat mijn externe harde schijf te groot is(1 TB).is er een manier om mijn digitale ontvanger in te stellen op een groter opname capaciteit,of moet ik een externe harde schijf kopen van 500 GB?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi adlooij
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik ga er een beetje vanuit dat je ook Ziggo klant bent?
De ene digitale ontvanger is de andere niet. In theorie zouden ze overal moeten werken, in de praktijk verschilt dat echter per regio. Zo kan een bepaalde ontvanger bijvoorbeeld in Utrecht prima werken, maar in Friesland niet. Wil je zeker weten of de Humax IRHD 5300c werkt in jouw regio? Check het op basis van je postcode en huisnummer. Kijk op: https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/ontvangers/humax-irhd-5300c/

Wil je je hier nooit zorgen over hoeven maken? Huur dan een ontvanger bij ons. Dan zorgt Ziggo ervoor dat je altijd de beste ontvanger hebt staan.

Daarnaast is de vraag, wat voor films wil je opnemen? On Demand films kan je niet opnemen namelijk. En beschik je over een Ziggo Smartcard?

Eigenlijk kan ik je beter doorverwijzen naar de community van Ziggo. Daar kunnen ze je prima helpen, als het natuurlijk over Ziggo gaat: community.ziggo.nl. Heb je een andere provider dan graag de vraag nog iets meer verduidelijken en vertellen welke provider je hebt.

Laat nog even weten of het is gelukt.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi adlooij
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik ga er een beetje vanuit dat je ook Ziggo klant bent?
De ene digitale ontvanger is de andere niet. In theorie zouden ze overal moeten werken, in de praktijk verschilt dat echter per regio. Zo kan een bepaalde ontvanger bijvoorbeeld in Utrecht prima werken, maar in Friesland niet. Wil je zeker weten of de Humax IRHD 5300c werkt in jouw regio? Check het op basis van je postcode en huisnummer. Kijk op: https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/ontvangers/humax-irhd-5300c/

Wil je je hier nooit zorgen over hoeven maken? Huur dan een ontvanger bij ons. Dan zorgt Ziggo ervoor dat je altijd de beste ontvanger hebt staan.

Daarnaast is de vraag, wat voor films wil je opnemen? On Demand films kan je niet opnemen namelijk. En beschik je over een Ziggo Smartcard?

Eigenlijk kan ik je beter doorverwijzen naar de community van Ziggo. Daar kunnen ze je prima helpen, als het natuurlijk over Ziggo gaat: community.ziggo.nl. Heb je een andere provider dan graag de vraag nog iets meer verduidelijken en vertellen welke provider je hebt.

Laat nog even weten of het is gelukt.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Was bovenstaande informatie duidelijk voor je adlooij ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic