JeyJey

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Huidig abonnement wijzigen

Hoi, 
 
Ik heb een vraag mbt het wel/niet kunnen wijzigen van mijn huidige abonnement. Sinds november 2012 heb ik een tweejarig bel+sms+web 10gb sim only. Nu zou ik graag willen meedoen met de vodafone winkel openingsacties die momenteel gaande zijn. Is het misschien mogelijk om een huidig abo te 'migreren' of wijzigen naar een RED abo met telefoon (via deze actie)? Of kan ik pas wat doen 4 maanden voor november 2014? 

alvast dank voor het antwoord 🙂

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Wouterstaps

Stamgast
  • 30Posts
  • 2Oplossingen
  • 12Likes
Heej JeyJey
 
toestellen die door Vodafone geleverd worden met abonnementen zijn niet gesimlockt. Wel kan er Vodafone software op staan. 
Toestellen van Vodafone die gelocked zijn, zijn dan ook prepaid toestellen. Deze toestellen accepteren Vodafone prepaid simkaartjes. Daarbij maakt het niet uit welk nummer eraan gekoppeld is, als het maar een Vodafone prepaid kaartje is
 
groet
Wouter

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi JeyJey, een nieuw toestel nemen kan alleen als onderdeel van een nieuw contract. Dat kun je krijgen bij een verlenging (4 maanden van tevoren) of een volledig nieuw nummer. Gebruik maken van de actie met je lopende abonnement kan dus niet.
JeyJey
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oke, bedankt voor je antwoord! 

Een extra vraagje, om maar even geen nieuw topic te openen: Zijn de toestellen van de vodafone openingsactie sim-locked, of simlock vrij? En kan een door vodafone gelocked toestel wel andere sim kaarten van vodafone accepteren?
Wouterstaps

Stamgast
  • 30Posts
  • 2Oplossingen
  • 12Likes
Heej JeyJey
 
toestellen die door Vodafone geleverd worden met abonnementen zijn niet gesimlockt. Wel kan er Vodafone software op staan. 
Toestellen van Vodafone die gelocked zijn, zijn dan ook prepaid toestellen. Deze toestellen accepteren Vodafone prepaid simkaartjes. Daarbij maakt het niet uit welk nummer eraan gekoppeld is, als het maar een Vodafone prepaid kaartje is
 
groet
Wouter
JeyJey
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt Wouter!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic