Stef1993

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Huidig Abonnement + nieuwe telefoon

Beste Vodafone,

ik heb een nieuwe telefoon besteld, terwijl ik een huidig abonnement heb bij Vodafone. Kan ik dan simpelweg de simpelkaart overbrengen of moet ik bepaalde instellingen veranderen of dingen veranderen in My Vodafone? Ik heb momenteel een HTC Sensation en ik krijg een Samsung S II Plus.

Ik moet er wel bij vermelden dat ik het abonnement met de telefoon heb gekregen. Ik hoop niet dat dit uit maakt, zo wel wat kan ik er aan doen :S?

Met vriendelijke groet,

Stef Baars
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Ah! Nu snap ik het! Dat is geen probleem! Je kunt gewoon je huidige abonnement blijven gebruiken:).

Bekijk in context

3 Reacties 3
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Stef1993,

Ik begrijp niet goed wat je bedoeld. Ga je overstappen naar een andere provider of heb je je abonnement verlengd misschien? Als je verlengd hebt kun je je simkaart gewoon in het nieuwe toestel plaatsen (alos deze daarin past).
Stef1993
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee ik stap niet over. Ik heb 1.5 jaar geleden een telefoon met abonnement gehaald, maar nu heb ik een nieuwe telefoon gekocht en ik vraag me af of ik de simkaart gewoon in de nieuwe telefoon over kan brengen, of dat ik iets moet veranderen om dat te doen. Ik stap dus niet over, maar ik heb nog een halfjaar een abonnement met een HTC Sensation, maar ik vraag me dus af of mijn simkaart van mijn HTC gewoon in mijn nieuwe telefoon kan ondanks dat ik nog een halfjaar heb.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Ah! Nu snap ik het! Dat is geen probleem! Je kunt gewoon je huidige abonnement blijven gebruiken:).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic