Henryvdk

Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Huawei mate 20 lite afbeelding contact wordt niet getoond bij inkomende oproep

Ik heb bij een paar contacten een afbeelding toegevoegd. Ik heb dit gedaan vanuit een afbeelding en dan gekozen voor instellen als en dan voor afbeelding contact gekozen.

Echter, wanneer een van deze contacten belt verschijnt de afbeelding niet in het scherm. Als ik naar contacten ga zie ik de afbeelding wel.

Iemand enig idee hoe dit kan?

Bij voorbaat dank,
24 Reacties 24
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Kun je eens controleren van welke groep je hebt aanstaan bij je contacten? Je kunt hier meerdere accounts kiezen zoals je google account, simkaart, telefoon etc.Henryvdk?
Henryvdk
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Hoi Steven,

Het gaat om een nummer tot nu toe dat voorheen wel gewoon met naam werd weergegeven maar sinds vier dagen vreemd genoeg niet meer.

Ik heb al mijn contacten zowel in het telefoonboek als in mijn Google opgeslagen, heb dit net nog even nagekeken.

Wat ik echt vreemd vind is dat de twee issues die ik nu ervaar ik op mijn vorige toestellen en dat waren geen van allen een Huawei nog nooit ervaren heb.

- Henry
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het kan een instelling zijn. Dat is het lastige vanuit hier. Ik kan niet meekijken met je waardoor het soms lastiger is om iets uit te leggen of te zien wat er allemaal niet goed of juist wel goed staat. Kun je anders eens langs de winkel gaan zodat mijn collega's met je mee kunnen kijken Henryvdk
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Henryvdk

Is het probleem ondertussen opgelost met de weergave? Ben je langs één van onze winkels geweest?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Indien er geen reactie komt, wordt het topic gesloten Henryvdk
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic