server666

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Huawei P30 pro black 256 besteld 06042019 - tot op vandaag niet eens een bericht gehad van Vodafone

Ik heb 6 april 2019 deze smartphone besteld en in de winkel zei men, wacht tot komende week maandag, dan hoor je wat van Vodafone. Tot op heden niets gehoord en ook geen e-mail van Vodafone helpdesk ontvangen.
Wie kan mij hier mee snel helpen?
De actie van Sonos en lader draadloos Huawei kan ik ook op deze langzame manier niet echt claimen, wat is dit voor vreemde gang van zaken Vodafone?

Graag een service-bericht aub naar mij sturen zoals het hoort, als iets vertraagd of als de zaak chaotisch wordt!
24 Reacties 24
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hi server666

Ik begrijp je frustratie. Zover ik weet worden er volgende week toestellen uitgestuurd. Wij zijn hierin afhankelijk van de levering van Huawei. Hierdoor heb je helaas het toestel nog niet ontvangen.
Als het goed is krijg je een sms zodra het toestel naar je verstuurd wordt. Namens Vodafone mijn excuses hiervoor.

Via de Community heb ik helaas geen inzicht in gegevens of orders. Ik durf dan ook niet te zeggen wanneer jij het toestel ontvangt.

Zodra je een klacht indient, zal het onderzocht moeten worden. Daar gaat dan ook tijd overheen. Vandaar dat je een reactie krijgt dat er binnen 5 werkdagen een antwoord wordt gestuurd. DIt is altijd zo geweest.
server666
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Update: ik ben gisteren gebeld door de shop, de Huawei P30 pro is afgeleverd in de shop, donderdagavond ophalen.
direct daarna de Sonos one en draadloze oplader van Huawei bestellen met IMEI-nummer ed.
Hoop dat dat wel goed wordt afgehandeld!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ah super dat het toestel ligt te wachten op je server666 🙂
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Ik neem aan dat je het toestel ondertussen in je bezit hebt server666 ? 😉 Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen via het forum, dan horen we het graag. Zo niet, dan wordt dit topic op korte termijn gesloten.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic