Opgelost! Ga naar oplossing.
HakkieHuawei wrote:
Hallo Energieboy,
Thnx voor je reactie.
Als ik android 9.0 bedoelde had ik dit natuurlijk wel geschreven.
Bedoel toch echt 8.0... vandaar mijn frustratie omdat 9 bijna uitrolt en ik nog niet eens in het bezit ben van 8.0.
Vandaar.
Energieboy wrote:HakkieHuawei wrote:Sorry hoor... een mens kan ook best een foutje maken met tikken!
Hallo Energieboy,
Thnx voor je reactie.
Bedoel toch echt 8.0... vandaar mijn frustratie omdat 9 bijna uitrolt en ik nog niet eens in het bezit ben van 8.0.
Vandaar.
Mijn welgemeend excuus dat ik dit dan niet juist had begrepen en dat je het goed had geschreven, nu is het duidelijker.
Misschien dat Steven van Vodafone hier iets van af weet en kan vertellen hoe het in elkaar zit.
HakkieHuawei wrote:
Waarom heb ik dan geen update blijft de vraag Steven haha
HakkieHuawei wrote:Energieboy wrote:Ik schreef mijn reactie ook puur cynisch 🙂HakkieHuawei wrote:Sorry hoor... een mens kan ook best een foutje maken met tikken!
Hallo Energieboy,
Thnx voor je reactie.
Vandaar.
Mijn welgemeend excuus dat ik dit dan niet juist had begrepen en dat je het goed had geschreven, nu is het duidelijker.
Misschien dat Steven van Vodafone hier iets van af weet en kan vertellen hoe het in elkaar zit.
Fijn dat je zo snel reageert.
Wordt gewoon wat moedeloos van het kastje-muur verhaal. Huawei roept vodafone, vodafone roept huawei.
Als je toestel 6 maanden oud is en freezes ervaart terwijl je afkomt van een iphone 7 is het gewoon frustrerend.
De update is mijn hoop op verbetering, zo niet dan komt er een nieuw toestel.
Go steven!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.