Siepo05

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Huawei Ascend G510 update B193

Update: door

Ik heb sinds vandaag een update bericht ontvangen voor mijn Huawei Ascend G510 voor de update B193. Ik wil dit online doen maar een of andere manier pakt hij het niet. Ik weet ook niet wat ik bij het android scherm moet selecteren om hem te laten update.
 
Ik had nog gekeken bij de Huawei site zelf en daar stond alleen oudere variant van een update maar de nieuwste was er niet. Graag hulp bij hoe ik de update moet laten instaleren.
Ik heb sinds vandaag een update bericht ontvangen voor mijn Huawei Ascend G510 voor de update B193. Ik wil dit online doen maar een of andere manier pakt hij het niet. Ik weet ook niet wat ik bij het android scherm moet selecteren om hem te laten update.
 
Ik had nog gekeken bij de Huawei site zelf en daar stond alleen oudere variant van een update maar de nieuwste was er niet. Graag hulp bij hoe ik de update moet laten instaleren.
8 Reacties 8
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Siepo05,

Hoe bedoel je online? Koppel je je toestel aan de computer? Of doe je dit rechtstreeks via de toestel? Krijg je een foutmelding of gaat er iets anders mis?
metunu51

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Om aan te haken op dit probleem waar ik ook last van heb op mijn Huawei Ascend G510. Ik probeer via de knop systeem update op mijn telefoon via een wifinetwerk de update op te halen. Dit is echter geen probleem, maar tijdens installeren gaat het fout en krijg ik ik het volgende bericht:

checking patch files
assert failed;
apply patch check
(“cust/vodafone/gb/xml/hw_launcher_default_config.xml”, "b28f600d1b23b… enz.enz)

Als laatste geeft hij aan:
installation aborted.

Nu heb ik op een andere site het volgende antwoord gevonden:

Deze foutmelding kan voorkomen als de update niet goed binnengehaald kan worden. Dit kan zijn een corrupt update bestand of onvoldoende ruimte op de telefoon zelf. Wellicht is het mogelijk om de update handmatig te downloaden en te installeren.

http://www.huaweidevice.com/worldwide/downloadCenter.do?method=toDownloadFile&flay=software&softid=N...

Op de site van Huawei staat echter geen recente update, alleen degene die er al opstaat. Heb ik 868 MB vrij intern en 481 voor applicaties. Op mijn SD kaart heb ik 1,87 GB.

Nu wil ik graag deze update op mijn telefoon, is het ook mogelijk om deze update op te halen via de computer vanaf de Vodafone site?

Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi metunu51, nee, aan de update kunnen we je helaas niet helpen. De fabrikant is degene die zorgt voor de uitrol. Voor ik suggesties ga doen, je ziet dus wel echt een updatemelding?
metunu51

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja die zie ik, update 193! Downloaden lukt alleen niet. Zoals hierboven al uitgelegd krijg ik de installation aborted melding. Als mijn mobiel opnieuw is opgestart krijg ik de melding dat de update niet is gelukt.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Ik heb gekeken op de Huawei site maar zie ook geen desktopsoftware om het mee te proberen, kan blijkbaar alleen via de telefoon zelf. Op de site kun je wel software downloaden, maar volgens mij is dit een oude update?
http://www.huaweidevice.com/worldwide/downloadCenter.do?method=index&directoryId=3372&treeId=0&tb=1&...

metunu51

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Aan deze informatie heb ik helaas niet zoveel. Wat genoemd wordt staat ook al in het verhaal van de topic-starter. Dat is idd een oude update die op de Huawei-site staat.
melvinP

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hallo,

ik wil een systeem update doen met mijn mobiel, want ik heb nog de Emotion UI 1.0. Maar het lukt maar niet elke keer als ik het probeer komt er te staan: Er kon geen back-up gemaakt worden van de hoofdgegevens. Daarom kan de update niet verdergaan.

groetjes,
melvin
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic