cihank

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Htc one a8

Heb op 6 februari een abonement aangevraagd via friends en family. De htc one a8. Heb een orderbevestiging gekregen en een mail van tele2 dat mijn telefoonnummer overgaat naar vodafone. Heb diverse malen contact gehad met vodafone en dynalogic en vodafone hoe het zit met de levering. Toestel zou op voorraad zijn maar deze gekoppeld moet aan de order. Vandaag (2 weken) verder gebeld en te horen gekregen dat toestel permanent is uitverkocht en niet meer leverbaar is.
Via de chat weer een friends en family code verkregen van vodafone. Nu krijg ik te horen dat ik 48 uur niets kan bestellen. op de website staat de htc gewoon op voorraad is. Ik weet het niet meer. Schiet mij maar lek.
2 Reacties 2
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hi cihank ,

Ik kan me voorstellen dat dit verwarrend is! Helaas kunnen we je via het forum niet helpen met individuele leveringsvragen. Ik raad je aan hierover contact op te nemen met Friends & Family op het nummer 0800-6677880, of de afdeling Status Order op het nummer 0800-0560.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic