Melissa

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Htc Sensation: geen wifi

Ik heb sinds kort de htc sensation, maar ik kan me niet aanmelden op mijn internet thuis. Volgens de instellingen ben ik verbonden met draadloos internet, maar als ik dan een site wil bezoeken staat er dat ik geen verbinding heb. Hoe kan dit probleem worden verholpen?
Alvast bedankt !
3 Reacties 3
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hallo Melissa,

Als je telefoon aangeeft dat het verbonden is met WiFi maar je geen internet hebt kan dit verschillende oorzaken hebben.

Om te testen of er iets mis is met je telefoon zou je eens met een ander WiFi netwerk kunnen verbinden. Werkt het daar wel mee, dan zou het iets met het WiFi netwerk thuis kunnen zijn.

Werkt het daar ook niet mee kan het aan het toestel liggen, in dat geval zou bij HTC kunnen navragen of dit een bekend probleem is of niet en of je de laatste telefoon software hebt. Lost dit het niet op kun je een back-up maken van je telefoon en het toestel terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Het toestel kan uiteraard ook ter reparatie gestuurd worden via het verkooppunt.

Met vriendelijke groet,

Marc
Vodafone Forum Team
WoutBlanksma

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Even de stroom van de router afhalen wil ook wel eens de oplossing geven.
martie112

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
je kan evt. als je wel een gegevensverbinding hebt, een wifi app kunnen downloaden. Deze werkt bijna hetzelfde als de wifi applicatie van de telefoon zelf, maar mischien werkt het dan wel beter
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic