d33f

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Htc Hd2+Vodafone = Reboot Met Streaming Video?

Sinds kort gelukkig eigenaar van een HTC HD2, na wat getweak werkt dit toestel op bijna alle vlakken zoals ik dat wil, lekker vlot stabiel etc.Alleen heb ik vandaag gemerkt toen ik voor het eerst wat het klooien was met streaming video dat hij opeens reboote.Eerst was dit in coreplayer, dus ik dacht van zal wel zijn omdat ik met de instelling het klooien ben.Hierna dus de stream geprobeerd in windows media player, maar ook hier naar een paar minuten opnieuw een reboot?Ik draai verder gewoon 1.72 vodafone stock rom en met andere dingen heb ik totaal geen problemen (zoals bv streaming audio,games,internetten etc, iig nog nooit een reboot kunnen triggeren.)hmm ik heb eens wat verder gekloot, en wat blijkt dat wanneer ik de internet connectie van mijn pc gebruik (via active sync) dan heb ik dit probleem niet(tevens via wifi ook geen problemen), hang ik mijn telefoon aan de ac/dc lader en gebruik dan weer vodafone 3g/hsdpa dan reboot ie wel weer na enkele seconden ??hoe kan een vodafone dataconnectie er in godsnaam voor zorgen dat mijn telefoon reboot ? moet ik dan gaan denken aan buffer overflow ? aangezien hoe hoger de bitrate van de stream hoe eerder hij hangt.
0 Reacties 0
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic