julenekaandorp

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hogere standaardrekening

Mijn standaardrekening van mijn Vodafone red-3 essential abonnement is sinds juli 2016 opeens met 0,25 cent verhoogt en daarmee is mijn standaardbedrag naar 27,25 gegaan (in plaats van 27 euro). Nu is 25 cent niet zoveel, maar is het niet zo dat het bedrag waar ik oorspronkelijk mee akkoord ben gegaan (27 euro per maand, zonder extra kosten) niet zomaar verhoogd mag worden? Het lijkt me niet eerlijk als dit bedrag zomaar, zonder de gebruiker in te lichten, wordt verhoogd..
4 Reacties 4
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 22Oplossingen
  • 63Likes
Hoi julenekaandorp , welkom op het forum! Ik zie dat er nog niemand op je topic reageerde. Ik vermoed dat het om de inflatiecorrectie gaat. Kijk hier voor meer informatie. Mocht er nog iets onduidelijk zijn aan je rekening, neem dan even contact op met de klantenservice. Via het forum kunnen we je helaas niet helpen met persoonlijke vragen, omdat we hier geen beschikking hebben tot jouw gevevens en de systemen.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Omdat we niks meer van je gehoord hebben en omdat we via het Forum je factuur niet na kunnen kijken, zullen we het topic over 48 uur sluiten. Ik hoop dat alles inmiddels duidelijk is.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic