John Riettveld

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe werkt het overstappen en nummerbehoud?

Ik wil overstappen naar vodaphone, mijn huidige contract loopt tot augustus dit jaar.

Regelen jullie de overstap en het nummerbehoud?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @John Riettveld 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat leuk dat je wil overstappen naar Vodafone en je bent natuurlijk van harte welkom. Vanaf 120 dagen voor de einddatum van je huidige abonnement kun je nummerbehoud aanvragen. Als je aanvraag is goedgekeurd, ontvang je een bericht over de orderstatus met daarin de eerst mogelijke overstapdatum. Hierin staat ook een link om deze datum aan te passen. Vodafone zal dan alles voor je regelen, daar hoef jij niet achteraan, je moet alleen even doorgeven dat je nummerbehoud wil. Dat is toch lekker 

Dus je moet wel eerst even wachten tot je in die 120 dagen voor het einde van je huidige contract bent! Meer info kan je vinden op deze pagina

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @John Riettveld 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat leuk dat je wil overstappen naar Vodafone en je bent natuurlijk van harte welkom. Vanaf 120 dagen voor de einddatum van je huidige abonnement kun je nummerbehoud aanvragen. Als je aanvraag is goedgekeurd, ontvang je een bericht over de orderstatus met daarin de eerst mogelijke overstapdatum. Hierin staat ook een link om deze datum aan te passen. Vodafone zal dan alles voor je regelen, daar hoef jij niet achteraan, je moet alleen even doorgeven dat je nummerbehoud wil. Dat is toch lekker 

Dus je moet wel eerst even wachten tot je in die 120 dagen voor het einde van je huidige contract bent! Meer info kan je vinden op deze pagina

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Hoi @John Riettveld. Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Ontzettend tof dat je overweegt om over te stappen naar Vodafone. We ontvangen je met open armen. Ik zie dat @Energieboy je alle ins- en outs al heeft verteld over de mogelijkheden om naar ons over te stappen i.c.m nummerbehoud. Met nummerbehoud zorgen wij ervoor dat jouw huidige abonnement wordt stopgezet. Heb je toevallig al een leuk abonnement op het oog? Bij vragen, brand vooral los! Je mag mij altijd een privébericht sturen. Ik help je graag met het uitzoeken van een leuk abonnement. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic