argerzimob

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hoe voeg ik een tweede nummer toe aan de Vodafone&Ziggo App?

 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
argerzimob
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Het tweede nummer heeft een eigen account en kan daarom niet worden toegevoegd. Het ging echter om de koppeling met Ziggo, en die staat bij het tweede account ook ingevuld. Er is dus geen probleem meer.

Bekijk in context

5 Reacties 5
argerzimob
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Het is een bestaand vodafone abonnement 

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 97Posts
  • 9Oplossingen
  • 16Likes

Dag @argerzimob Wel zo handig om voor het gehele overzicht natuurlijk! We helpen je graag dit mogelijk te krijgen.

Officieel moet het via deze optie:

Ga naar deze link. Ben je nog niet ingelogd? Log dan in met je My Vodafone inloggegevens.
 

  • Je ziet nu het overzicht van alle gebruikers. Om een gebruiker uit te nodigen klik je op Gebruiker uitnodigen
     
  • Vul het formulier volledig in en klik op het einde op Nu uitnodigen
    Laat gerust weten of het hiermee gelukt is!
     
argerzimob
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Helaas is het toestel van partner te oud voor de nieuwe app. Volgende week is dat "aangepast" en probeer ik het nogmaals. 

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 62Posts
  • 20Oplossingen
  • 13Likes

Hi @argerzimob! Is het allemaal gelukt? 😄

argerzimob
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Het tweede nummer heeft een eigen account en kan daarom niet worden toegevoegd. Het ging echter om de koppeling met Ziggo, en die staat bij het tweede account ook ingevuld. Er is dus geen probleem meer.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic