SherryBlos

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe maak ik een My Vodafone account aan?

Geachte heer/mevrouw,

Regelmatig krijg ik email over een rekening die klaar zou staan op mijn vodafone.
Vandaag heb ik geprobeerd mijzelf in te loggen, omdat de prijs van mijn rekening steeds varieert. Daarnaast heb ik dit keer geen melding gehad, die aangeeft dat mijn bundel op is. Gisteren heb ik het dubbele betaald van wat ik normaal betaal.

Ik kan mij niet heugen dat ik ooit een myvodafone account heb gemaakt.
Daarnaast zou ik niet weten welk telefoon nummer ik moet gebruiken, want er staat op de kaart geen telefoonnummer vermeld.

Graag wil ik weten hoe ik kan inloggen zodat ik mijn rekeningen in de gaten kan houden.

In afwachting van uw antwoord.

Met vriendelijke groet,

Sherlizza
5 Reacties 5
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo SherryBlos,

Als je nog geen MyVodafone account hebt, klik dan op de button waarmee je een nieuw account kunt aanmaken.
Zie MyVodafone (website)
Nog geen My Vodafone account?
Registreer je gratis voor My Vodafone en bekijk je tegoed, verbruik en al je rekeningen online, stel automatisch opwaarderen in en zoek je pukcode op. En er is nog veel meer...
Account aanmaken.

Lukt dit niet. Bel dan naar de Vodafone klantenservice op telefoonnummer: 1201 of 0900 - 0940

Succes!

Netwerker

SherryBlos
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi,

Op mijn kaart staat geen PUK code en geen telefoon nummer, want het is mobiele gegevens kaart voor mijn samsung Tab.

Ik kan nog steeds niet inloggen hoewel ik nog mailtjes ontvang met uw rekening staat klaar op myvodafone..
Hier kan ik dan niet in..

Situatie is erg vervelend.

Iemand een oplossing?

Alvast hartelijk bedankt,

Sherlizza
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @SherryBlos
Inderdaad een vervelende situatie. De puk code kun je opvragen via My Vodafone maar daar komje niet in geef je aan. Ikkan uit je bericht niet opmaken wat het probleem is. Wellicht toch handiger omeven met de klantenservice (1201) te bellen. Zij kunnen je dan helpen met allebei de issues. Hier op het forum gaat dat niet lukken omdat we privacygevoelige info van je nodig hebben. Deze info willen we (en jij waarschijnlijk ook niet ;)) publiek hebben. Succes!
SherryBlos
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemiddag,

Dat is het probleem juist. Ik kan toch niet met mijn tablet naar 1201 bellen. Nu heb ik gister weer een mail ontvangen, waarin staat uw rekekning staat klaar. Een beetje vermoeiend dit en antwoorden krijg ik ook niet.

Sher.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Sher, er zijn uiteraard diverse manieren om je PUK op te vragen. Je kunt bellen, chatten, twitteren, facebooken. Zie vodafone.nl/support voor alle opties en de nummers die je via een vaste lijn kunt bellen. Het is echt niet moeilijk 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic