charliefox

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kom ik erachter of HTC S in welke winkel ligt?

Veel gedoe gehad met de telefonische bestelling via Vodafone loyalty. Ondanks toezegging dat het toestel non-branded zou zijn en niet sim-locked (de zgn Vanilla versie) toch een branded versie  ontvangen met VF opstartscherm en VF software erop. Grrrrrr! Toestel dus direct terug gestuurd.
 
Echter, ondanks het feit dat VF sales en loyalty mij meldt, dat VF zowel de branded als de non-branded versie levert, is de non-branded niet op voorraad. In de VF winkel, Rokin Amsterdam, ligt ie ook niet. Ze hebben voor mij, als service, gebeld naar overige vestigingen in A'dam, maar ook geen Vanilla op voorraad.
 
Hoe kom ik er nu achter of dat toestel in andere VF winkels ligt in Nederland, ANDERS dan er telkens persoonlijk heen rijden met de auto? Ik kan de winkels namelijk ook niet bellen. En als je VF klantenservice of sales belt dan krijg je slechts te horen dat zij geen voorraadinformatie hebben van de winkels.
 
Word er inmiddels een beetje gaar van ...
 
BTW: Het gaat om een abo verlenging van bel-sms-web 200. Via loyalty had ik het toestel voor € 30,00 ipv de € 80,00 in de winkel, maar ja, was een branded versie!
1 Reactie 1
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Topic verplaatst van HTC naar Offtopic
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic