Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,283Oplossingen
  • 1,735Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Gmail Bold 9000 Alleen-lezen Onopgelost

Als er email binnenkomt op mijn gmail, komt die ook binnen op mijn BB.Echter, als ik de email lees op mijn BB is die ook gelezen op de pc.Maar, als ik de email lees op mijn pc word dat niet gesynched ...

N97 20.xx Firmware Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een vodafone N97 en daarop is de 20.xx firmware helaas niet te installeren. Als ik bij vodafone de code aanvraag om het toestel simlock vrij te maken, kan ik dan wel de 20.xx firmware installer...

Na Update Os Versie 5..... Alleen-lezen Onopgelost

nadat ik mijn BB BOLD 9000 voorzien had van de nieuwste update OS v5.0 opnieuw moest opstarten, kon ik helaas niet meer de mini browser opera v4.2 installeren.Deze had ik eerst wel, maar bij verbindin...

Nokia 5800 Xm Ovi Store Wil Niet Alleen-lezen Onopgelost

Hoi allemaal,Ik maakte altijd blij gebruik van de ovi store op mn nokia 5800 XM. Maar sinds een week werkt het niet meer;als ik de store wil openen blijft ie hangen in het ovi opstartscherm, úren! Heb...

Wijzigen Vodafone Service Instellingen Op Htc Hd2 Alleen-lezen Onopgelost

Dag allemaal,Ik heb een vraag over de instellingen van de Vodafone services die te selecteren zijn via het Vodafone icon in het start menu van de HTC HD2.Na het selecteren van Vodafone Service en verv...

Alleen Maar Internet Problemen Sinds Dag 1 Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb dus eind november een 360 mobiel aangeschaft en heb sindsdien alleen maar problemen gehad. in december ging ik naar spanje toe en na een paar dagen kreeg ik een telefoontje dat ik 200 euro aan ...

Bel Niet De Klantenservice Via Het Vodafone Icon! Alleen-lezen Onopgelost

Dag allemaal,Ik heb net de klantenservice gebeld via het Vodafone icon in het startmenu van de HTC HD2.Na het selecteren van Vodafone Service en vervolgens Klantenserveice wordt de vraag "Verbinden? J...

Modellen Htc Alleen-lezen Onopgelost

Hallo lezers, Weten jullie wat meer over wanneer modellen beschikbaar komen in de Vodafone shop? Ik heb nl. op een site op internet, ik weet niet of ik hier reclame mag maken voor de site dus ik noem ...

360 Op Een Android Toestel Alleen-lezen Onopgelost

Voor iedereen die het interesseert:Afgelopen weekend ben ik op de android market Vodafone people voor android tegen gekomen.Het is welliswaar nog een beta versie zoals erbij staat maar werkt niet slec...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen