Melanie_elstak

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik mijn adres wijzigen bij Vodafone?

Beste,

 

Mijn contract staat op een verkeerd adres.

 

Graag aanpassen. Ook kan ik mijn facturen niet downloaden van de laatste maanden, want kan niet inloggen.

 

Januari, Februari, Maart. Zouden u die mij kunnen sturen? Ik kan jullie niet bereiken.

 

Mvg,

 

Melanie

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3611Posts
  • 1099Oplossingen
  • 1186Likes

Hi @Melanie_elstak, welkom hier. 

Wat onhandig dat er een foutief adres staat vermeld. Dit zou je normaliter zelf gemakkelijk kunnen wijzigen via My Vodafone, maar dat wordt lastig als je daar niet kan inloggen. Wil je in je Community profiel onder 'Persoonlijke Informatie' jouw adresgegevens vermelden, het mobiele nummer en ter verificatie de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dan pas ik het adres voor je aan. 

Wat betreft het inloggen in My Vodafone. Er zijn op dit moment wel problemen met het inloggen in de My Vodafone App waardoor je daar vrijwel geen functionaliteiten hebt en diverse foutmeldingen ziet. Via My Vodafone in de browser is dit probleem niet. Kan je wel inloggen via de browser in My Vodafone? Zo niet, welke foutmelding krijg je daar te zien? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic