LarsE

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoe kan ik hulp van Vodafone krijgen?

Ik ben al een aantal jaren klant bij Vodafone.
Vanaf september begon het met problemen betreft de telefoonrekening, geheel uit het niets.

Nu ben ik inmiddels als een aantal maanden bezig om hulp te krijgen van Vodafone om tot een oplossing tot komen.
Helaas heb ik ondervonden dat ik tot nu toe niet mogelijk is om goed contact te krijgen en te zoeken naar een oplossing.

Op welke manier is het wel mogelijk?
(Ik hoef geen standaard reactie terug waarin staat hoe ik om moet gaan met dataverbruik, ik ben geen leek)
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi @LarsE
We hebben meerdere mogelijkheden waarop je dit bij Vodafone kunt aankaarten. Helaas valt het Vodafone forum daar niet onder. Hier helpen klanten elkaar. Aangezien jij een vraag hebt over je rekening lijkt me het beter om dit direct met onze klantenservice te bespreken.

Bekijk in context

11 Reacties 11
insafharkassy

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Het lijkt erop dat elke keer als ik op myvodafone op het chatknopje druk, er niemand aanwezig is.... wat zijn de chat tijden, en wanneer kan ik het beste terecht bij de chat?

Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Insafharkassy,

Onze collega's zijn 24/7 bereikbaar via de chat. Het kan op sommige momenten echter druk zijn waardoor er een wachtrij ontstaat of de chat tijdelijk niet beschikbaar is. Ik raad je dus aan het op een ander tijdstip te proberen of via Facebook of Twitter contact op te nemen.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi @LarsE
We hebben meerdere mogelijkheden waarop je dit bij Vodafone kunt aankaarten. Helaas valt het Vodafone forum daar niet onder. Hier helpen klanten elkaar. Aangezien jij een vraag hebt over je rekening lijkt me het beter om dit direct met onze klantenservice te bespreken.
LarsE
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Wanneer diegene achter de chat zou helpen zou dit inderdaad een mogelijkheid zijn. Helaas nu ook hier al tweemaal mee mogen maken dat er niets wordt gezegd en vervolgens geen bericht meer kan typen.

Letterlijk op ieder medium loop je als klant tegen een muur, het empathisch vermogen is zeer ver te zoeken.
Het lijkt wel of een gesprek wordt gevoerd met een aantal robots dat alleen ingeprogrammeerde zinnen kan antwoorden welke binnen de Vodafone cursus zijn geleerd.

Jammer dat ik hier niet een aantal jaren eerder achter ben gekomen, diep triest dit helaas.
Veel plezier verder met de 500+ euro die jullie in de laatste 6 maanden van een 24-jarige student hebben binnengekregen...
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @LarsE
Dat klinkt niet héél enthousiast.
Via het forum kunnen mede gebruikers enkel algemene vragen beantwoorden en geen individuele issues. Als je hiermee al geholpen zou zijn, kun je je vraag wellicht hier posten. Mocht het echt een individueel iets zijn, dan wil ik vragen om een bericht op onze Facebook tijdlijn te plaatsen.
De collega gaat dan samen met je kijken of er een oplossing is voor je probleem en indien mogelijk wordt deze gelijk doorgevoerd.
Fingers crossed, Per
Patrieszx

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi!

Ik zoek contact met klantenservice van Vodafone de betalings afdeling, waarom? Ik heb nog een rekening opstaan die ik graag in gedeeltes wil betalen. Alleen kan ik dus niet meer bellen, en bij anderen kan ik helaas ook niet bellen. Hoe kan ik nu in godsnaam contact krijgen met klantenservice voor een betalingsregeling??

Wie o wie kan mij helpen?

Gr Patricia.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Patrieszx

Als je hulp nodig hebt van onze klantenservice kun je het beste ook even contact opnemen met hen. Er zijn verschillende manieren waarop je dit kunt doen: https://www.vodafone.nl/support/contact/

Het forum is vooral bedoeld om informatie te delen met andere gebruikers. Dit is dus geen klantenservicekanaal.
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo @Patrieszx

Als je een reaktie op een Forum kunt plaatsen.
Dan kun je ook contact leggen met Vodafone via het Twitter-account @VodafoneNL

Dat verloopt ook volledig langs digitale weg. En is 24 uur per dag bereikbaar. Via dit openbare Forum gaat niemand je verder helpen. Daar is dit Forum niet voor bedoeld. En niet voor geschikt. Houd daar in de toekomst rekening mee.
Als je vraag niet beantwoord kan worden door onafhankelijke forum-leden, dan is die vraag niet geschikt voor dit openbare Forum. Dit is een Forum van Klanten voor Klanten.
En absoluut niet bestemd voor individuele kwesties !!!!!
Wat mij betreft mag dit topic afgesloten worden.

Succes!

Netwerker


Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
- gesloten -
tommys95

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb jij al kunnen chatten? schijnbaar zitten er 5 medewerkers op de chat en via fb linken ze je na de chat toe..
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @tommys95 ,

Natuurlijk kan niet de hele klantenservice achter de chat zitten. Dan zou je en beestenboel hebben.
Ik klik al meerdere keren op de chat en deze werkt gewoon, af en toe wel verversen en niet op de drukke (laat ik het spitsuur noemen) op de chat klikken want dan is het ook echt vol.

Je kunt ook via de MyVodafone app chatten of via www.vodafone.nl/support/contact/
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic