LarsE

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoe kan ik hulp van Vodafone krijgen?

Ik ben al een aantal jaren klant bij Vodafone.
Vanaf september begon het met problemen betreft de telefoonrekening, geheel uit het niets.

Nu ben ik inmiddels als een aantal maanden bezig om hulp te krijgen van Vodafone om tot een oplossing tot komen.
Helaas heb ik ondervonden dat ik tot nu toe niet mogelijk is om goed contact te krijgen en te zoeken naar een oplossing.

Op welke manier is het wel mogelijk?
(Ik hoef geen standaard reactie terug waarin staat hoe ik om moet gaan met dataverbruik, ik ben geen leek)
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi @LarsE
We hebben meerdere mogelijkheden waarop je dit bij Vodafone kunt aankaarten. Helaas valt het Vodafone forum daar niet onder. Hier helpen klanten elkaar. Aangezien jij een vraag hebt over je rekening lijkt me het beter om dit direct met onze klantenservice te bespreken.

Bekijk in context

11 Reacties 11
insafharkassy

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Het lijkt erop dat elke keer als ik op myvodafone op het chatknopje druk, er niemand aanwezig is.... wat zijn de chat tijden, en wanneer kan ik het beste terecht bij de chat?

Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Insafharkassy,

Onze collega's zijn 24/7 bereikbaar via de chat. Het kan op sommige momenten echter druk zijn waardoor er een wachtrij ontstaat of de chat tijdelijk niet beschikbaar is. Ik raad je dus aan het op een ander tijdstip te proberen of via Facebook of Twitter contact op te nemen.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi @LarsE