Hallo,
Ik heb al jaren een prepaid sim-kaart van Vodafone, die ik vrijwel alleen gebruik als ik in het buitenland op vakantie ben. Nu was mijn beltegoed bijna verlopen, en ik had op tijd weer opgewaardeerd. Dit is goed gegaan (ik heb echt beltegoed). Als ik echter mijn sim-kaart in mijn oude vertrouwde simlock-vrije Nokia N70 doe (die het alle jaren ervoor met deze sim-kaart gewoon deed), en ik zet het apparaat aan, krijg ik de melding "Registrate sim-kaart mislukt". Ik heb alle tips en trucs die ik op internet kan vinden uitgeprobeerd, maar niets helpt. Dit is:
- sim-kaart er weer uitgehaald, 10 minuten gewacht, er weer in, zelfde melding
- batterij er uitgehaald, 10 minuten gewacht, er weer in, zelfde melding
- sim-kaart in andere telefoon (in een simlock-vrije Samsung Galaxy S2, dan krijg ik de melding "Niet aangemeld bij netwerk")
- andere sim-kaart in de N70 gedaan, dan werkt het toestel gewoon goed en kan ik gewoon bellen, dus het ligt ook niet aan het toestel
- Vodafone medewerkers mijn status laten controleren en sim-kaart diverse keren laten resetten, maar blijf dezelfde melding houden
Niemand kan mij helpen, ook niet de medewerkers van Vodafone met wie ik via Facebook contact heb gehad.
Ik begin hier behoorlijk ontevreden over te raken, want ik kan gewoon niet bellen en er is niemand die het lijkt te kunnen oplossen. Wie kan er nog voor zorgen dat ik niet naar een andere provider ga overstappen?
Annemarie