Bert ten Brinke

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik een inactief klantnummer weer activeren?

Mijn klantnummer is niet meer actief hoe kan dit weer actief krijgen? Of opnieuw instellen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3612Posts
  • 1100Oplossingen
  • 1187Likes

@Bert ten Brinke Dit is inderdaad een oud abonnement geweest voor een mobiel nummer eindigend op 366. Hiervoor liep een abonnement bij ons van 2018 tot en met 2020. Het abonnement is bij ons vervolgens opgezegd n.a.v. nummerbehoud bij een andere provider, zodoende is het account ook inactief geworden. 

Je prepaid aansluiting is een ander klantnummer. Deze heb ik voor de volledigheid in je profiel vermeld. Ik zie dat je hier ook al een My Vodafone account voor hebt en hier de gegevens van je prepaid aansluiting correct in staan vermeld.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3612Posts
  • 1100Oplossingen
  • 1187Likes

Hi @Bert ten Brinke, welkom hier.

Kun je aangeven wat je precies bedoelt? Als ik namelijk de gegevens in je profiel controleer, dan zie ik het mobiele nummer in je profiel een prepaid aansluiting betreft welke actief is en waar zonet een opwaardering voor is gedaan 🙂

Bert ten Brinke
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Cecilia, 

Ja klopt maar had een Vodafone account met klantnummer ** nu zegt men dat deze niet meer actief is 

*Bericht aangepast door moderator wegens privacy*

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3612Posts
  • 1100Oplossingen
  • 1187Likes

@Bert ten Brinke Dit is inderdaad een oud abonnement geweest voor een mobiel nummer eindigend op 366. Hiervoor liep een abonnement bij ons van 2018 tot en met 2020. Het abonnement is bij ons vervolgens opgezegd n.a.v. nummerbehoud bij een andere provider, zodoende is het account ook inactief geworden. 

Je prepaid aansluiting is een ander klantnummer. Deze heb ik voor de volledigheid in je profiel vermeld. Ik zie dat je hier ook al een My Vodafone account voor hebt en hier de gegevens van je prepaid aansluiting correct in staan vermeld.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic