hai1234

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik een foutief e-mailadres laten aanpassen?

Hoi, afgelopen weekend heb ik in de Vodafone winkel mijn abonnement verlengd. De medewerker heeft echter een spelfout gemaakt in mijn emailadres. Dit weet ik omdat ik geen bevestigingsmail heb gekregen, maar wel een sms waar een fout emailadres in stond. Hoe kan dit veranderd worden? Telefonisch krijg ik geen medewerker aan de lijn, in de app kan ik het niet zelf veranderen, en persoon op de chat zegt dat ie ook niks kan doen. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dennis
Community Moderator
Community Moderator
  • 29Posts
  • 13Oplossingen
  • 2Likes

Top dankjewel @hai1234 , het is voor je aangepast!

 

Ter mail heb ik het contract nogmaals opgestuurd zodat je die hebt ter overzicht. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Dennis
Community Moderator
Community Moderator
  • 29Posts
  • 13Oplossingen
  • 2Likes

Hi @hai1234 en welkom op de Vodafone Community!

 

Onhandig zeg dat het verkeerde e-mailadres gebruikt is! Wil je onder je Community profiel het bestellingsnummer plaatsen + het verkeerde & correcte e-mailadres?

 

Dan duik ik ervoor je in!

hai1234
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gedaan! Staat bij persoonlijke opmerkingen. Bedankt voor je reactie. 

Dennis
Community Moderator
Community Moderator
  • 29Posts
  • 13Oplossingen
  • 2Likes

Top dankjewel @hai1234 , het is voor je aangepast!

 

Ter mail heb ik het contract nogmaals opgestuurd zodat je die hebt ter overzicht. 

hai1234
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Super, bedankt!

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic