Kobuss1

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoe kan ik de incassodatum wijzigen?

Hallo, 

 

ik zou graag de incassodatum 2 of 3 of 4 dagen op laten schuiven. 
het wordt nu precies afgeschreven op de dag voordat m’n salaris er is en dan staat er meestal nog vrij weinig op mn rekening haha  

graag na 21e van de maand als dat kan :-))

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3526Posts
  • 1062Oplossingen
  • 1156Likes

Hi @Kobuss1, goedemorgen en welkom hier!

Ah, ja dat is inderdaad niet het beste moment om de factuur af te schrijven. We kunnen de incassodatum zeker een paar dagen voor je laten opschuiven. Bij deze heb ik het verzoek in orde gemaakt! Houd er rekening mee dat de komende 2 facturen nog rond de oude datum worden afgeschreven. Vanaf de factuur daarna zal de factuur iedere maand tussen de 22e en 24e worden geïncasseerd. De incassodatum is altijd rond een bepaalde datum i.v.m. weekenden en feestdagen.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3526Posts
  • 1062Oplossingen
  • 1156Likes

Hi @Kobuss1, goedemorgen en welkom hier!

Ah, ja dat is inderdaad niet het beste moment om de factuur af te schrijven. We kunnen de incassodatum zeker een paar dagen voor je laten opschuiven. Bij deze heb ik het verzoek in orde gemaakt! Houd er rekening mee dat de komende 2 facturen nog rond de oude datum worden afgeschreven. Vanaf de factuur daarna zal de factuur iedere maand tussen de 22e en 24e worden geïncasseerd. De incassodatum is altijd rond een bepaalde datum i.v.m. weekenden en feestdagen.

Kobuss1
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Top! Dankjewel!! 👌🏼

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic