Anfela1nce

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hoe contacten deblokkeren op Samsung klaptelefoon GT-E1270

Hallo,
Weet iemand misschien hoe je CONTACTEN kan DEBLOKKEREN op de SAMSUNG GT-E1270 Vodafone prepaid telefoon. Het toestel is van mijn dochter en is daarmee al twee keer naar de Vodafone winkel geweest, maar ze sturen haar weer weg en zeggen haar niet te kunnen helpen.
Nu kan ik in geval van nood haar niet bereiken.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anfela1nce
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je reactie!

De tweede optie van hier beneden heeft bij mijn dochter haar Samsung GT-E1270 geholpen.

In Menu --> Instellingen --> Applicaties --> Berichten --> Algemene Instellingen --> Blokkeer Berichten. Verwijder hier jezelf.

Anders:

In Menu --> Instellingen --> Oproepen --> Alle Oproepen --> Automatisch weigeren --> Weiger lijst. Verwijder hier jezelf.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Op uw Android telefoon kunt u contactpersonen toevoegen aan de weigerlijst. Als u dan een oproep ontvangt van een persoon op de weigerlijst, wordt deze niet doorgezet maar wordt deze automatisch geweigerd en bijvoorbeeld meteen naar uw voicemail geleid. U kunt op ieder gewenst moment een geweigerd contact verwijderen van de lijst.

Er zijn 2 verschillende stappen die u kunt doorlopen om tot de weigerlijst te komen en een contact hiervan te verwijderen.

Bij Android 2.3.X:
Via Menu > Instellingen > Oproepen > Oproep Weigeren > Lijst voor automatisch Weigeren.

Bij Android 4.X en hoger
Via de Telefoon > Menu toets > Oproepinstellingen > Oproep Weigeren > Lijst voor automatisch Weigeren.

Hier kunt u het contact terugvinden dat op de weigerlijst staat vermeld. Hier kunt u het vinkje weghalen waardoor het contact weer contact met u kan opnemen.
Anfela1nce
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je reactie!

De tweede optie van hier beneden heeft bij mijn dochter haar Samsung GT-E1270 geholpen.

In Menu --> Instellingen --> Applicaties --> Berichten --> Algemene Instellingen --> Blokkeer Berichten. Verwijder hier jezelf.

Anders:

In Menu --> Instellingen --> Oproepen --> Alle Oproepen --> Automatisch weigeren --> Weiger lijst. Verwijder hier jezelf.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic