Annelies020

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het lukt me niet om Health-e te upgraden.

ik word doorgelinkt naar https://offers.vodafone.com/nl

maar daar krijg ik alleen een lege pagina te zien. 

11 Reacties 11
Energieboy
Expert
Expert
  • 11878Posts
  • 3489Oplossingen
  • 3105Likes

Hoi @Annelies020 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Vreemd dat je een witte pagina krijgt. Heb je misschien blokkers in je browser? Accepteer je wel de koekjes van deze pagina? Probeer het eens via 4G/5G ipv via wifi. 

Annelies020
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

via 4G ook een witte pagina. Ik denk dat ik de cokkies heb geaccepteerd, ooir, maar ja, dat kan ik op een lege pagina niet checken. 
is er een andere manier om naar de extra pakketten te komen? Het ging bij het afsluiten van health- e ook al heel moeizaam, trouwens 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3103Posts
  • 913Oplossingen
  • 1050Likes

Hi @Annelies020, goedemorgen!

Wat vreemd en onhandig dat je een blanco pagina krijgt te zien. Ik heb het hier geprobeerd, maar hier kan ik wel zonder problemen de pagina benaderen. Heb je de mogelijkheid om de pagina eens in een andere browser te testen? (Chrome, Edge, FireFox). Werkt het in een andere browser wel, dan kun je nog eens de cookies verwijderen en/of een cache clean van je browser uitvoeren.

Annelies020
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik krijg nu geen lege pagina meer, maar kan naar Jouw actieve abonnementen.  Als ik op Health-e klik, krijg ik de afgelopen 2 dagen steeds: We zijn op dit moment je wijzigingsaanvraag van je Health-e abonnement aan het verwerken, dit kan enkele minuten duren. ik kan dus niet upgraden, maar ook niet cancelen

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3103Posts
  • 913Oplossingen
  • 1050Likes

Hi @Annelies020 
Dat schiet natuurlijk niet op als je deze melding blijft zien. Helaas kan ik dit niet voor je oplossen en om die reden heb ik het doorgezet naar de technische dienst. Binnen 5 werkdagen nemen zij contact met jou op hierover! 🙂

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3103Posts
  • 913Oplossingen
  • 1050Likes

Hi @Annelies020 

Even een update vanaf deze kant. Het probleem werd veroorzaakt doordat de aanvraag voor de upgrade in het achterliggende systeem was blijven hangen. Deze aanvraag is nu verwijderd. Wil je controleren of je de aanvraag voor de upgrade nu opnieuw kan doorvoeren? 🙂 

Annelies020
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

dankjewel, het is nu idd gelukt. Inmiddels loop ik tegen een volgens issue aan. Ik heb een video consult gepland, maar ik kan de coach niet horen. Ik krijg ook geen sms code voor de afspraak. Kun jij me daar ook mee helpen? 

Annelies020
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

het probleem met de sms is opgelost. Maar mijn consult is niet gelukt. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3103Posts
  • 913Oplossingen
  • 1050Likes

Hi @Annelies020 

Het lijkt de wet van Murphy wel! Heel onhandig dat je tijdens het consult de arts niet kon horen. Dat schiet natuurlijk niet op. Dit is niet iets wat ik voor je kan oplossen, maar waarvoor een nieuwe case aangemaakt moet worden. 

Deze case laat ik met liefde voor je aanmaken. Daarom wat aanvullende vragen. 
1. Hoeveel consulten heb je gehad? Was dit je eerste consult of heb je meerdere consulten gehad? En in dit laatste geval. Heb je dit probleem gehad bij meerdere consulten?
2. Wat was de datum/tijd van het consult waarbij je de arts niet kon horen?
3. Was het consult voor je zelf of voor iemand anders in je huishouden? Zo ja, welk gezinslid heeft gebruik gemaakt van het consult?
4. Ben je bereikbaar op het mobiele nummer in je Community profiel voor als ze contact willen opnemen?

 

 

Annelies020
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi, 

inmiddels heb ik cotact gehad met Teladoc en heb ik een nieuwe afspraak. 
Het videoconsult dat ik had gepland zou zijn op 20 oktober, om 14 uur. Het was voor mijzelf. 
Het was mijn eerste consult. 

morgen heb ik een nieuwe afspraak- hopelijk gaat het dan allemaal goed! 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3103Posts
  • 913Oplossingen
  • 1050Likes

Ah, fijn dat het is gelukt om een nieuw consult in te plannen @Annelies020! Laten we hopen dat het een eenmalig incident was en dat morgen alles van een leien dakje gaat. Zullen we het zo afspreken dat als je al opnieuw problemen ervaart met het geluid tijdens het consult morgen je hier een berichtje plaatst? Dan maak ik de case alsnog voor je aan! 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic