Annelies020
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lid sinds oktober
oktober

Activiteit van deze gebruiker

Re: Het lukt me niet om Health-e te upgraden. Onopgelost

Hoi, inmiddels heb ik cotact gehad met Teladoc en heb ik een nieuwe afspraak. Het videoconsult dat ik had gepland zou zijn op 20 oktober, om 14 uur. Het was voor mijzelf. Het was mijn eerste consult. ...

Re: Het lukt me niet om Health-e te upgraden. Onopgelost

dankjewel, het is nu idd gelukt. Inmiddels loop ik tegen een volgens issue aan. Ik heb een video consult gepland, maar ik kan de coach niet horen. Ik krijg ook geen sms code voor de afspraak. Kun jij ...

Re: Het lukt me niet om Health-e te upgraden. Onopgelost

ik krijg nu geen lege pagina meer, maar kan naar Jouw actieve abonnementen. Als ik op Health-e klik, krijg ik de afgelopen 2 dagen steeds: We zijn op dit moment je wijzigingsaanvraag van je Health-e a...

Re: Het lukt me niet om Health-e te upgraden. Onopgelost

via 4G ook een witte pagina. Ik denk dat ik de cokkies heb geaccepteerd, ooir, maar ja, dat kan ik op een lege pagina niet checken. is er een andere manier om naar de extra pakketten te komen? Het gin...