NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes

Heropening topic met aanpassing

Beste Mods,

Ik zou graag het topic Klacht aansluiting heropent zien met een aangepaste / gemodificeerde begin post.

Dit omdat ik mevrouw toch graag zou willen helpen met een technische oplossing voor haar telefoon lijn probleem. Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat dit technisch niet haalbaar is, daar er blijkbaar al een telefoon in de woonkamer aanweizg was.

Zou een mod dit kunnen verwezenliken? Ik snap dat de klant zich niet aan de regels hield, maar ik zie het als een uitdaging deze klant toch tevreden te krijgen.
9 Reacties 9
speedfighter
Expert
Expert
  • 1053Posts
  • 32Oplossingen
  • 2Likes
Dit probleem komt heel veel voor.
De topics worden snel gesloten zodra ze niet aan de voorwaarden voldoen.
Terwijl zoals u aangeeft wanneer een topic word aangepast.
Er wel vaak een oplossing of tips mogelijk zijn.
Zou het niet mogelijk zijn om deze naar een extra rubriek "Off Topic" te verplaatsen i.p.v sluiten zodat daar verder gediscuseerd kan worden?



NetwerkFreak
Expert topicstarter
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
speedfighter

Eens lijkt mij ook een goede forum catogorie. Kijk factureren , etc kunnen we niet mee helpen.

Maar we kunnen mensen wel helpen om bijvoorbeeld hun mobiele data te begrensen, goede netwerk configuratie, etc te maken. Wat de klant veel verder kan helpen.

En die mogelijkheden zijn nu vaak jammer genoeg niet mogelijk.
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Top dat je dit zo wilt oppakken ! en bedankt voor het aangeven! Ik zie dat het hier om een Vodafone Thuis topic gaat, dus ik ga het met mijn collega van Vodafone Thuis overleggen en we komen er zo snel mogelijk op terug.
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
NetwerkFreak ik heb net even overlegd met mijn collega van Vodafone Thuis. Er is voor gekozen om dit topic zo snel te sluiten, omdat de klant hier meerdere huisregels overtreedt. Het is natuurlijk ontzettend lief van je dat je wilt helpen! Alleen het probleem met de telefoonlijn is op zich geen probleem. Het enige wat daarmee moet gebeuren is dat er een langere kabel moet worden aangesloten. Het komt er eigenlijk op neer dat de klant graag een compensatie wilt en daarvoor kan ze het beste contact opnemen met de klantenservice. Dan kunnen mijn collega's van Vodafone Thuis hier verder induiken.
NetwerkFreak
Expert topicstarter
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes


Duidelijk antwoord waar ik mee kan leven.

Bedankt voor de moeite
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
NetwerkFreak Graag gedaan hoor! 🙂
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Mocht er binnen 48 uur geen nieuwe reactie komen, dan zullen we dit topic sluiten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic