Hey
Kan me voorstellen dat dit vervelend is!
De klantenservice kan niet zien waar aan de data is verbruikt alleen wanneer het verbruikt is. Waaraan het verbruikt is kunt u terug vinden in het toestel. Vanuit hier kunnen wij alleen tips and tricks mededelen omdat op het forum geen privacy gevoelige gegevens gedeeld worden.
Data verbruik heeft er mee te maken met hoe de telefoon is ingesteld, denk hierbij aan updates van software, updates van apps, afsluiten van apps, slimme netwerk wissel, Apps beperken tot alleen Wi-Fi etc.
Meer informatie hier over vindt u bij ons op het forum zodat u het op uw gemak kunt doorlezen.
http://forum.vodafone.nl/t5/Abonnementen/Dataverbruik-tips-amp-tricks-om-binnen-je-bundel-te-blijven...Mocht u meer informatie hierover willen kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice, afdeling Smartphone Crew. Zij kunnen dit ook uitleggen aan u of u kunt uw vraag er hier stellen over mits het niet vermeld staat in het topic. Via my Vodafone (website) kunt u wel zien wanneer het verbruikt is: Overzicht - status van je abonnement, blozen en extra's - bekijk verbruiksdetails - analyseer
Hier kunt u precies zien wat u per dag etc verbruikt heeft.
Houd er rekening mee dat als het abonnement midden in de maand wordt omgezet dan krijgt u het abonnement naar rato. Dit is omdat de abonnementen van de 1e tot het einde van de maand lopen.
Zoals ik al aangaf de klantenservice kan je hiermee verder helpen.