Gertdejong

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlengen

beste heer/mevrouw
Ik heb bij jullie een zakelijk abonnement wat in november afloopt. Dit nr word nog gebruikt door mijn ex maar staat op mijn naam. Nu is zij enige tijd geleden gebeld met de vraag of ze wilde verlengen. Ze heeft daar toen ja op gezegd en dit is toen verlengd door jullie. Ik heb al aantal keren contact met jullie gehad dat dit niet zonder medeweten van mij verlengd mag worden en daar gaven jullie mij gelijk in en zouden het terug draaien. Tot op heden is dit nog steeds niet gebeurd en maakt me erg boos. Wanneer word dit terug gedraaid?
6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Allereerst welkom op het forum.
Dat je hierom boos bent is begrijpelijk, echter is het forum niet het juiste kanaal hiervoor.
Het forum is bedoelt voor tips and tricks door en voor forumleden.
Hiervoor kun je het beste contact opnemen met de klantenservice. Zij dienen dit in orde te maken voor je.
Zie ook www.Vodafone.nl/support/contract
Ik hoop voor je dat het snel opgelost wordt.
Gertdejong
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Word er beetje gek van. Heb al
Aantal keren gebeld. Wat is het mailadres? Zit nu in het buitenland en geen zin om veel geld uit te geven aan bellen
Anonymous
Niet van toepassing
Via my Vodafone (website ) kun je een mail sturen of via het feedback formulier op de website.
Gertdejong
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kon altijd via de app mijn vragen kwijt bij chat maar tegenwoordig is daar nooit meer een medewerker aanwezig
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
Gertdejong

Jij bent verantwoordelijk voor je aansluiting, aan wie jij verder het abonnement in bruikleen geeft staat los van jou verplichtingen bij Vodafone, echter bij verlengen dient een verificatie te gebeuren door de medewerker.

Ik adviseer je om het nummer te blokkeren en overdracht contract te doen met je ex, dan word zij de accounthouder en ben jij ervan af.....
https://www.vodafone.nl/support/abonnementen/contract-overdragen.shtml

Bel 1201 ze kunnen verkoop gesprek intern laten opvragen, en binnen wettelijk termijn van 14 dagen kan je bestelling retourneren.... echter indien er een toestel is dient deze ook retour te gaan.....

succes!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic