yo-ceetje80

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Help!

Hoi,
Ik kan niet inloggen op mn blackberry id. Al een aantal keer mn wachtwoord veranderd maar dat helpt dus niet. Ik kan nu dus geen apps downloaden. Dit is waarschijnlijk gekomen doordat Whatsapp vastliep. Ook staat er bij al mn inkomende berichten dat ze 4.34 uur binnenkomen en de datum op mn foon klopt gewoon, maar bij mn berichten staat ie op 2044? Hoe kan ik dit oplossen?
Gr. Jose
5 Reacties 5
Blizz

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 3Oplossingen
  • 2Likes
Hey Jose,
 
Je kan een wachtwoord reset doen via https://blackberryid.blackberry.com/bbid/recoverpassword/?locale=bmw%3D en een nieuw wachtwoord opvragen. Als dat niet werkt, zou ik je toestel terugzetten naar fabrieksinstellingen. Maak wel even een backup voordat je dit doet via blackberry desktop manager.
 
Grzz
 
Blizz
Thorgar

Stamgast
  • 65Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hey Blizz,
 
Heb je de post wel gelezen?
Jose geeft aan dat er al een aantal keer het wachtwoord is gewijzigd.
 @Jose: aangezien je aangeeft dat dit komt nadat what's app is vastgelopen, wat gebeurt er als je deze verwijderd?
Kun je dan wel weer inloggen?
 
yo-ceetje80
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hey Thorgar,
 
Mn whatsapp heb ik uiteraard wel verwijderd. Maar ik kan nog steeds niet inloggen.
Wel bedankt voor jullie reactie!
 
Gr. Jose
yo-ceetje80
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het lukt me ook niet om een back-up te maken??
 
Lieske

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Hoi Jose,
 
Jeetje wat vervelend. Kun je ook geen back up maken met de Blackberry desktop manager? wat raar..................
Meestal vraagt de desktopmanager meteen als je je Blackberry verbindt of je een back up wilt maken.
 
Volgens mij kun je zelfs instellen als je dit altijd wilt doen zodra je verbindt met de BDM. Gooi anders eensde BB Desktopmanager eraf en sla de nieuweste versie op. Ik heb dat ook wel eens moeten doen. En nu ben ik toch echt geen technisch wonder. Maar het lukte me wel 😄
 
Groetjes van Lieske
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic