Maaike123

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Help, Ik Word Gek Van Die 1200 Smsjes

Hee mensen, ik heb op dit moment geen beltegoed (zie voor de reden het topic "wifi" verderop in het forum; mn mobiel gaat automatisch Internetdingen doen als ik dat niet wil dus mijn beltegoed is steeds meteen op en voordat ik dit probleem uit de wereld heb geholpen ga ik geen beltegoed meer kopen)Maar goed, ik krijg om de 5 minuten een smsje met "Vodafone Info: u heeft niet voldoende Prepaid TeGoed. Waardeert u eerst op. Om op te waarderen, bel gratis 1200"Dit is echt heel irritant.Ik heb op MyVodafone (de site) al de gratis smsjes of zo uitgeschakeld, maar het gaat maar door. Bedankt voor een reactie alvast...Groetjes,Maaike
1 Reactie 1
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Beste Maaike,

De Samsung galaxy is een Android telefoon en staan erom bekend om automatisch verbinding te maken met het internet, vandaar dat er automatisch beltegoed word afgeschreven. Ook word deze telefoon niet geleverd door Vodafone NL. Als je er zeker van wilt zijn dat het toestel geen verbinding meer maakt kun je het beste alle instellingen verwijderen mbt internet. Voor meer info check: vodafone.nl/mijntoestel .

Voor vragen over de status van het beltegoed en aanverwante zaken moet ik je vriendelijk verzoeken contact op te nemen met de klantenservice op nummer 1200/ 0654500100, via email op onze website, of in één van onze winkels.

Met vriendelijke groet,
Ashwin
Vodafone Forum Team.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic